Goede service duidelijk uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Was zenuwachtig maar is 100 procent mee gevallen. Waar ik het meest tegenop zag viel juist heel erg mee.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zo als gebruikelijk stipt op tijd en uitermate vriendelijk.

Goed, vriendelijk en persoonlijk

Positief.

Ze waren duidelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Huidige tandarts en ik spreken niet dezelfde "taal"

M'n huidige tandarts (Bart B. ) vind het geweldig om vakjargon-taal te spreken, vanuit zn ivoren toren naar patient en assistentes. Misschien met alle goede bedoelingen, maar interessant is het niet. Ipv al die bla bla, heb ik liever dat ie zn werk goed doet, maar daar kan ik niet over oordelen. Communicatief mag zn bedweterij / "interessant zijn" wel een paar tandjes minder. Het heeft absoluut geen toegevoegde waarde. Deel me daarom gerust in bij 1 van zijn andere collega's. Sinds mijn Belgische tandarts uit Dongen is vertrokken heb ik nu Bart, waar ik zelf niet voor gekozen heb. Vriendelijke groeten, Stefan Baars

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Keurig op tijd en vriendelijk ontvangen en adequaat geholpen.

Zie boven

fijne behandeling

fijne behandeling vriendelijk personeel

Alles klopt daar altijd

Goeie reminders, behandeling op tijd en deskundige vriendelijke behandeling

goed !

Goede ervaring

Ik heb een goede behandeling gehad bij de mondhygiënist. Uitstekend ga ik nooit geven door de angst die ik heb.

Topper!!

Altijd vriendelijk , werkt netjes , en op tijd

goed en professioneel

Gelukkig weer tandarts Romy. Vorig jaar hadden we ook een afspraak met haar, maar werden we plots geconfronteerd met een andere tandarts.

Altijd een feest bij Steef

Ben Eef en Steef eeuwig dankbaar dat ze me van angsten hebben verlost. Nu flierefluitend richting de stoel.

Topteam!

Ik wordt altijd enthousiast begroet. Er wordt altijd uitgebreid gevraagd of er klachten zijn of zijn geweest tussen de vorige afspraak en deze. Goede uitleg als er iets aan de hand is. Super vriendelijk en tandarts en assistent werken perfect samen.

Prettig

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg, leuke team.

Fijne team

Heel fijne rustige team, ze stellen gerust voor een behandeling, je wordt serieus genomen als je bang voor de tandarts bent, ze kunnen heel goed verdoven en ze geven goede advies. Het is een aanrader. Ik werd door de tandarts Tjaskov als ik het goed uitspreek en zijn team behandeld.

Pijnlijk

Te gênant voor woorden.

Prima,echte vakman.

Alles gegaan zoals verwacht

Alles naar wens

Matig

De eerste tel .afspraak bleek niet ingepland,kwam dus voor niets. werd daarop niet gebeld over vervolgafspraak,zoals beloofd. Daarna zelf weer telef. opnieuw afspraak gemaakt. Op de dag van deze afspraak kreeg ik toch een andere tandarts. Hierover niet tevoren met mij gecommuniceerd. Mijn vraag hierover werd niet beantwoord.. Wil graag altijd indien mogelijk dezelfde tandarts.

Zoveelste keer slecht.

Ik heb nu voor de derde keer een slechte ervaring gehad. Dus heb besloten naar een andere praktijk te gaan zoeken.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

Hele aardige tandarts

Voelde me op mijn gemak