Hele aardige tandarts

Voelde me op mijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is heel goed bij Tandarts Angel Tsakov. hij doet het net in overlegt met de persoon die hij behandeld en zijn assistente is ook heel goed.

Redelijk

Je wordt niet op de hoogte gehouden als de wacht tijd langer uit loopt, en geen receptioniste aanwezig of iemand die even komt melden dat het uitloopt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en netjes geholpen.

Je wordt goed op je gemak gesteld, en vakkundig geholpen.

Rustige tandarts, fijn.

Prima en pijnloos

Vriendelijke tandarts en assistente, snelle pijnloze behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals ik verwacht had bij een semi spoed vraag (Verliezen van een vulling, binnen 2 dagen geholpen /geen pijn)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijk,en wordt er prettige geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende en zeer vriendelijke behandeling

Zeer vriendelijke tandarts. Ook goede behandeling door mondhygiëniste.

Viel mij niet tegen

Ik ben heel bang voor de tandarts maar nu was er iets dat ik wel moest maar ik moet zeggen het viel niet tegen. Zowel de tandarts als de assistent waren lief, rustig en op hun gemak.

Ontspannen

Eerst een praatje gemaakt over allerlei dagelijkse dingen dus de tijd nemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, deskundig, nemen destijds.

Vriendelijk, deskundig en men neemt de tijd.

Vriendelijk en vakkundig.

Men is vriendelijk en vertellen wat ze gaan doen enge en ook toelichting. TOP.

professionele

medisch personeel vriendelijk professionele bespreking van problemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Complimenten voor de assistente van implantoloog, die heeft me zo gerustgesteld en geeft mij rust

Gewoon goed. Bij tandarts Angel en Daisy

Bereidwillig, vriendelijk, correct, professioneel! Een super team.

Top tandarts en mondhygiënist

Een fijn en goed gevoel bij deze tandarts en mondhygiënist geen haast werk gaat samen netjes en zorgzaam te werk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en snel en aardig geholpen

Afgebroken vulling zelfde dag gemaakt en erg goed geholpen ook heel aardig

Professionele tandartsen, kundig advies

Professionele tandartsen, kundig advies. Aandacht voor de kinderen, waarbij ze aangeven wat er gaat gebeuren Ook vriendelijke en goede tandarts assistentes En eigenlijk altijd aan de beurt op de geplande tijdstippen! Erg tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn geholpen bij een afspraak tussendoor. Echt top geregeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor het eerst bij mondhygiëniste in deze praktijk en ben super fijn ontvangen en geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel vriendelijk, snel aan de beurt, luistert

Advies om zelf invloed te hebben met uitleg waarom

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijk geholpen. Voel me op me gemak bij haar.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen