Ontvangst en behandeling is prima

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb angst voor de tandarts maar zodra ik bij deze lieve tandarts en zijn geweldige (lieve) assistente binnenkom ebt mijn angst weg terwijl ik weet dat er iets is aan mijn gebit!

Hartelijk, geduldig, actief geïnteresseerd

Zowel de tandarts als de assistente waren zeer vriendelijk, geduldig en hartelijk. Ze zeiden wat ze deden en ze deden wat ze zeiden. Dat maakt een afspraak als deze erg rustig en vertrouwd vanaf het eerste moment tot de afsluitende begroeting.

Erg tevreden

Super netjes en goed

Hele prettig ervaring gehad met onze tandarts. Nam alle tijd en werkt voorzichtig en niet hardhandig.

Ik werd goed behandeld.

Mijn ervaring is goed

fijn en vriendelijk

Ik kom alleen voor Annemarie

Netjes geholpen

Goed uitgelegd wat ze gaat doen

Goes

Correcte en vriendelijke behandeling

Vriendelijk en snel

Wederom een fijne ervaring. Romy is vriendelijk en verteld precies wat ze aan het doen is. Dit geeft vertrouwen en zorgt er voor dat ik comfortabel in de tandarts stoel lig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed geholpen door hun, fijne mensen.

Kom hier al jaren toe goed geholpen en dat is nog steeds zo.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kijken en luisteren goed wat wenselijk is en ze behandelen met aandacht met goed resultaat :-)

Behandeling is natuurlijk altijd persoonlijk, maar ik vind de wijze waarop Sanne mij benaderd en mijn gebid behandeld top :-)

Prima bezoek

Goede uitleg over de aanstaande behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Liever me hielen dan me tenen bij de tandarts bezoek, ha ha

Op tijd de afspraak Rustige uitstraling Fijne uitleg wat er gedaan wordt ook tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel snel van de pijn af geholpen

Top zoals altijd

Anne-Marie is zo’n professionele rustige lieve mondhygiënist. Echte aanrader

Zorgvuldig en goede informatie

zie boven

Keurig geholpen

Belangstellend en alles uitgelegd wat er gedaan gaat worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring met rustige tandarts

Vriendelijke benadering

Ze namen de tijd voor je......

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Bijzonder klantvriendelijk op het gebied van benadering

Vriendelijk en duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig, vriendelijk en geen onnodige handelingen

Prima geholpen, zoals elke controle binnen 10 minuten weer buiten. Geen klachten, dus geen verdere vragen of poespas

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne sfeer erg aardig en vakkundig personeel.

Er wordt naar je geluisterd, evtuele behandelingen gaan altijd in overleg. Dat vind ik erg prettig. Prettige sfeer en ook de secretaresses zijn bijzonder aardig.

Een goede opvolgster

Dit was mijn tweede tandarts die rustig te werk ging. Mijn eerste is verhuisd naar Den Haag helaas. Ik heb altijd schrik gehad voor de tandarts. Zij heeft mij er van af geholpen. Ik hoop dat dit zo blijft. Gelukkig was alles oké, behalve mijn tandvlees zat te laag. Twee dagen later moest ik terug voor de tandhygieniste. Bij de volgende afspraak kan dit meteen.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen