Professioneel, caring, supportive, aardig, zowel tandarts als assistente als receptionisten

De hulp die ik kreeg heb ik zeer gewaardeerd. Erg professioneel maar tegelijk ook heel menselijk. Perfect, dank aan de hele crew!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt hier altijd fijn ontvangen.

Je wordt herkend en goed ontvangen zowel door de adm. medewerkers als door de tandarts met zijn assistentes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik ben tot volle tevredenheid geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat ik vraagde gaf hij een duidelijk antwoord op.

Goede behandeling, duidelijke uitleg

Goede behandeling, duidelijke uitleg

Goed en duidelijk service

Altijd vriendelijk, en goed mee denken met duidelijke uitleg.

Vriendelijk personeel

Wordt op je gemak gesteld. En een familiere praktijk.

Vriendelijk en deskundig

Vriendelijke tandarts en assistente. Onze kinderen vonden het totaal niet eng.

Fijne ervaring

Tandarts Pouwels geeft mijn tandartsbezoek een andere ervaring dan voorgaande tandartsen. Wat een fijne lieve dame, communiceert goed in alles wat ze doet. Denkende aan goede uitleg in haar handelingen, meedenken in kosten plaatje en plan van aanpak.

Prima!

Netjes en correct

Prima, goede uitleg en aardige tandarts

Prima, goede uitleg en aardige tandarts

Prettig

Prettig

Jammer

Voor niks geweest te korte afspraak ingepland. Moet nu later nog n keer terugkomen.

Goed bezig

Rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, duidelijke uitleg bij vragen

Ik ben altijd goed geholpen, heb nauwelijks klachten tussen de controle-beurten. Minpuntje is wel dat ik al veel verschillende tandartsen heb gehad.

snel en goed geholpen

snel en goed geholpen

Tandsteen is goed verwijderd

De lange wachttijd is dikwijls het probleem, de behandeling zelf niet.

Prima controle afspraak

netjes behandeld

netjes behandeld

Netjes behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle afspraak, klein beetje te laat

Afspraak maken was makkelijk & kon op korte termijn. Op de dag zelf snel geholpen, al was er wel wat uitloop van de afspraak voor mij. Korte, duidelijke uitleg.

Meedenkend

Had mijn afspraak verkeerd ingeschat maar loste dit direct op door hem te verzetten naar 2 uur later netjes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn ontvangen. Is voor mij belangrijk ivm angst. Vriendelijk en duidelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel prettig geholpen, vriendelijk en rustig

Heel prettig geholpen

Procureurweg 4 a