Wacht tijd was vrij kort.

Professioneel en pijnloos

Geen bijzonderheden alles goed zoals altijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zag er erg tegen op maar vind het een vriendelijke tandarts en stelde je gerust ook de assistente. Voortaan blijft tandarts Nikrawesh mijn tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Angel is rustig en zeer kundig.

Ondanks de vervelende behandeling stellen Angel en zijn assistente Daisy je op het gemak. En nemen ze de tijd voor je. Hier het ik tenminste jet gevoel dat ik te maken heb met echte vakmensen. En dat geeft vertrouwen

Helemaal niets gevoeld

In mijn achterhoofd heb ik altijd nog de herinnering aan de schooltandarts als ik voor een behandeling ga, maar tegenwoordig is deze gedachte zeker niet meer van toepassing. Mijn laatste bezoek was te omschrijven als "bijna goddelijk", het herstellen van een gaatje. Ik heb helemaal niets gevoeld.

Vriendelijk

Kundig

Slecht ervaring

Na drie maanden en door drie verschillende medewerkers is mijn protese dan eindelijk klaar. Had al een slecht gevoel bij het de eerste keer plaatsen van het gebit, paste van geen kanten. Toch een paar dagen geprobeerd te gebruiken. Lukte van geen kanten ,niet bij het eten zelfs met normaal praten. Van alle kanten in mijn mond pijn gehad. Na een paar dagen mijn oude protest weer in gebruik genomen. Alle klachten die we hebben met mijn nieuwe gebit waren toen verdwenen. Conclusie we maken zo spoedig mogelijk een nieuwe afspraak om te kijken wat er aan te doen valt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Word heel goed op je gemak gesteld

Super vriendelijk en meelevend. Word echt op je gemak gesteld en goed uitgelegd wat ze precies gaan doen.

Goede praktijk .

Bij het aanmeten van een prothese werd alles duidelijk uitgelegd en vooraf offerte gemaakt. ook werd alles snel geleverd 14 dgn . kan nu weer normaal eten en lachen top. gedaan door J.Buiks

goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nemen de tijd om goed met je af te stemmen en je te informeren en op je gemak te stellen (veilig)

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en ze namen de tijd

Vriendelijk en met veel geduld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Erg fijne tandarts en assistente

Fijn hoe geduldig ze omgaan met mijn tandartsvrees. Enorm vriendelijk en kundig.

Zeer kundig en efficiënt

Goede behandeling vriendelijk en ben zeer tevreden

Uitstekend geholpen

Duidelijke uitleg voor de oplossing van mijn pijnklachten en adequaat geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige behandeling, vlot verlopen, geen wachttijd.

Aanbevelingswaardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, vriendelijk en efficiënt geholpen.

Halfjaarlijkse controle. Vriendelijke en professionele mensen, zaken worden goed uitgelegd en er wordt echte aandacht besteed aan de patiënt.

Goede en vlotte mondzorg

Geeft een duidelijk behandelplan aan met alle nodige informatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg van de uit te voeren behandeling.

Er werd duidelijk uitgelegd wat er zou gaan gebeuren. En de behandeling is netjes zo ook uitgevoerd.

Redelijk

Ik vond de controle niet zo goed als bij tandarts Drost!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

fijn geholpen door de mondhygieniste

op mijn verzoek de onderprothese schoongemaakt

Deze keer heel slecht

Kwam als spoedgeval binnen. Probleem werd opgelost, Maar NA de dure behandeling gaf tandarts Bart aan dat dit maar een kortdurende oplossing was. Dit had ik graag van te voren geweten. Ook luisterde hij slecht, waardoor mijn kies nu zeer zichtbaar korter is dan mijn andere kiezen

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Super fijn geholpen

Super fijn geholpen, daardoor vertrouwen in de tandarts weer terug gekregen. Zeker door de vriendelijke tandarts en assistente. Ze stellen je gerust en geven goede uitleg tijdens de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ging blij de deur uit

Al jaren heb ik angst overgehouden van de behandelingen van de mondhygiëniste en heb deze behandeling dan ook continu voor me uitgeschoven. Na een gehoorde ervaring van een ander, heb ik nu toch opnieuw een afspraak durven maken. Wat een verschil met jaren geleden. Waar ik enorm tegen op zag, werd nu een positieve ervaring. Zonder aarzelen heb ik een volgende halfjaarlijkse controle afspraak gemaakt. Ik ging blij de deur.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen