Goed fijne behandeling .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De praktijk behandelaars zijn professioneel en hebben een luisterend oor op klachten o.i.d. en geven kundig advies als nodig. Niks moet maar mag.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundige vriendelijke mensen. Je hoeft booit lang te wachten.

Je hoeft nooit lang te wachten. Aardige en kundige mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Persoonlijk, vriendelijk, verstand van zaken.

Voelt na zo veel jaren en beetje als thuiskomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne, rustige tandarts en assistente

Zeer prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en vakkundig geholpen.

Heel goed voorbereid op de ingreep die ik zou ondergaan. Deze ingreep is zeer zorgvuldig en vakkundig uitgevoerd. Ook de assistentes waren erg vriendelijk en zorgzaam.

goed geholpen.

Prima ervaring, vriendelijke tandarts.

Goed en snel geholpen

De behandeling kon gecombineerd worden met de controle en dat was prettig.

Servicegericht

Fijn dat Geert-Jan toch nog behandeld kon worden, ondanks dat hij te laat was.

prima behandeling

prima praktijk ,duidelijk wat er gaat gebeuren .

Au

Het was een zeer pijnlijke ervaring maar ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben vriendelijk, snel en goed geholpen

Duidelijke uitleg en er werd gedaan wat werd beloofd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen en er wordt geluisterd.

Dit was mijn 1e keer bij dit tandartscentrum en dat was een prettige ervaring. Ruim op tijd geholpen in een prettige omgeving. Aardig en vriendelijk personeel ( tandarts en assistenten).

Een ongestreste behandeling

Behandeling prettig ervaren, Mv J. Buiks heeft een aangename manier van werken direct en kundig.

Geen opmerking

Prima!

Vakkundig vlot netjes

Goed en snel geholpen

Goed en snel geholpen.

Uitstekende service verleend

Heel vriendelijke tandarts en assistente. Gaven aan wat er ging gebeuren en beschreven de eventuele nazorg schriftelijk.

Goed en kundig geholpen

Erg prettig, volgens afspraak en op aangegeven tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze denken echt verder met je . Dus niet alleen nakijken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed behandeld goed op vragen antwoord gehad

Heel kundig en betrouwbaar

Klantvriendelijk

Super fijne omgang met de kinderen Goed op de hoogte (systeem) en handelen daar ook na

vriendelijk en vakkundig

vriendelijke ontvangst, snel geholpen. duidelijke antwoorden op mijn vragen. gewoon goede zorg.

Duidelijk uitleg .Goede behandeling

Procureurweg 4 a