Weer fijn geholpen.

Erg goede uitleg wat er ging gebeuren , geen gehaast. Fijne tandartsen en secretaresses achter de balie.

Kwaliteit en professioneel

Goede en duidelijk uitleg. Luisteren en stellen je op het gemak. Fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel

Erg goed

Goede uitleg en ik ben goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en tijd nemend!

Gewoon goed

Duidelijke en doeltreffende behandeling

Vriendelijk geholpen

Prima tandarts

Vriendelijk en deskundig

Ik ben deze week weer op controle geweest. Mijn gebit en protese zijn grondig nagekeken . En ik mocht zonder behandeling bij de mondhygiënist weer vertrekken. Er wordt je dus niets aangesmeerd wat je niet nodig hebt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op tijd en goed geholpen

Er wordt uitgelegd wat er nu wordt gedaan wordt en tevens ook voor de volgende afsoraak.

Prima.

Heel prettig.

Fijn bezoek

Ik kom al jaren bij Anne Marie en ben altijd zeer tevreden

Fijne behandeling gehad.

Ik heb een fijne ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel goed je woord op je gemak gestel tijdens debehandeling

Fijne ontvangst!

Ik heb wel wat verloop meegemaakt . Dat vind ik jammer maar onontkomelijk . Zit nu bij een vaste tandarts . Aardige man en lieve assistente Gezien mijn angst , toch wel een bepaalde rust .

Tandarts met humor

Goed, zoals altijd.

Na elke behandeling ga ik weer tevreden naar huis.

Uitstekende behandelingen

Controle behandeling uitgevoerd en zoals altijd erg tevreden over Angel en Daisy. Echt een aanvulling voor het Dongen team!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig contact, kundige medewerker, je wordt gekend.

Zorgvuldige behandeling, ook gepolijst, wat heel prettig is, vriendelijk en correct.

Deskundig en betrokken

Deskundig en betrokken

Geen op of aanmerkingen

Goede zorg En duidelijke uitleg

Prima zorg

Vakkundig en op tijd

Deze mondhygiëniste is fantastisch. Werkt netjes, voorzichtig en grondig. De behandeling is relatief pijnloos. En dat heb ik echt we anders meegemaakt.

goed snel geholpen

het gebit goed schoongemmaakt tandvlees bedeken goed advies gegeven

Enthousiaste tandarts.

Laatste jaren was ik niet zo tevreden over de tandarts.Deze tandarts gaf advies en dwong niks af.De tandarts is toch al een duur bijeenkomstigheid.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen