Lieve medewerkers en duidelijke communicatie

Prima praktijk

Keurig op tijd geholpen. Vriendelijke tandarts en assistente! Schone werkplek!

uitstekend

Correct advies gekregen, vriendelijke behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voor het eerst bij Stephanie geweest, vriendelijk en goed advies

Goed contact, vriendelijk en goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Voor het eerst echt grondig aangepakt bij de mondhygiëniste.

Ik had een hekel aan de mondhygiënist gekregen omdat ik vond dat daar normaal gesproken naar mijn mening veel te weinig gedaan werd. Dat gaf ik aan het begin van de behandeling aan, waarna ze stevig aan de gang ging. Ik dacht, kijk nou gebeurt er tenminste iets. Zo heb ik er iets aan. Wel bijzonder dat er gelijk de dag erna, tijdens het eten van stamppot een zijkant van een kies wegbreekt. Als die al slecht was had ze dat volgens mij moeten zien, of ze heeft zo bruut behandeld dat ze het losgetrokken heeft tijdens haar krabsessie met het haakje.

Elke keer iemand anders

Zonder overleg is het altijd maar de vraag wie je krijgt

Keurig netjes geholpen

Duidelijke uitleg over hoe het gebit eruit ziet en wat ze gaat doen Regelmatig wordt er gevraagd of t gaat en er worst meteen een vervolgafspraak gemaakt

Deskundig

Bij de mondhygieniste deskundig behandeld. Goede ontvangst.

Professioneel

Ze hebben me goed voorgelicht wat er met mijn gebit aan de hand is en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Lief voor kleine kinderen!

Namen tijd voor de kinderen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik had een heel prettige ervaring

Een fijne tandarts ze legt alles uit tijdens de behandeling en is heel vriendelijk en voorzichtig.

Deskundig, klantvriendelijk

Nieuw klikgebit: duidelijke uitleg van de stappen die gemaakt moeten worden. Pasvorm is perfect Janny Buiks staat niet in het keuze scherm. ????

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke tandarts, neemt de tijd je.

Ik was er voor controle. Ik werd er vriendelijk begroet en de tandarts vroeg hoe het met me ging alvorens te beginnen met de controle. De assistente was nieuw voor me en was nog wat onervaren.

mondhygiëniste was goed

Zoals ik gewend ben, maakte de mondhygiëniste ook deze keer mijn gebit goed schoon

Geruststellend

Ik ben zoals zovelen denk ik erg bang van de tandarts. Maar ik werd gerustgesteld door de tandarts en assistentes.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg over de behandeling.

Mijn eigen inbreng werd ook op prijs gesteld.Een heel rustige persoon,waarbij je je op je gemak voelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De dienstverlening was prima, ik mag niet meer verwachten.

Goede betrokken ontvangst. Verduidelijkende vragen. Medische behandeling werd m.i. rustig, zorgvuldig en bekwaam uitgevoerd. In een goede samenwerking tandarts en assistente.

Keurige behandeling

Keurige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede uitleg Goede begeleiding Naam helaas vergeten. Arts kwam uit Peru Fantastische lieve en kundige vrouw TIP Misschien gelijk Ibuprofen voorschrijven ipv paracetamol Ik ben nu drie dagen verder en verrek nog van de pijn Dus met Ibuprofen begonnen in overleg met de huisarts/apotheek

Vlug en snel geholpen

Pijnlijk plekje na een rebrase binnen een dag verholpen

Altijd een goede behandeling

Inmiddels kom ik al 22 jaar bij mondhygiëniste mevrouw Van Dorst. De behandeling is altijd pijnloos en ga met een fijn gevoel weer naar huis. Dank daarvoor!

Heel vriendelijk en kundig

Ik ben meervoudig gehandicapt en omdat ik niet begrijp wat er gaat gebeuren ben ik erg bang. Maar er werd alle tijd genomen en ze probeerde mij heel erg op mijn gemak te stellen. Bedankt daarvoor

Kies getrokken

Een kies laten trekken is natuurlijk nooit leuk toch prima vakkundig geholpen

Mondhygiënist

Procureurweg 4 a