Vriendelijk en goed ontvangen

Na mijn overstap een prima eerste indruk. Goed en vriendelijk geholpen. Meteen afspraak gemaakt, op mijn gemak gesteld en prima toelichting op behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goede zorg binnen een redelijk termijn

Ik ben blij dat ik snel kon worden geholpen met een afgebroken kies.

Hele fijne tandarts

Luistert goed, heb nu een nieuwe afspraak voor een consult tbv een implantaat.

Super team!

Als je dan toch naar tandarts moet, dan ben je bij Angel en Daisy in goede handen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De behandeling was een stuk aangenamer dan vorige behandeling bij mondhygiëniste

De behandeling was een stuk aangenamer dan vorige behandeling bij de vorige mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring is helemaal prima

Ben geweldig geholpen goede info gehad

Snel en vakkundig geholpen

Via een email 's avonds gemeld dat er een stukje voortand was afgebroken. De volgende werkdag werd ik gebeld voor een afspraak en ik kon snel terecht. Vriendelijke en sympathieke mensen. De behandeling werd goed uitgelegd en er werd duidelijk advies gegeven, waarna snel en pijnloos de schade werd gerepareerd. Ziet er weer keurig uit ook! Helemaal tevreden!

Goeie tandartse

Goeie tandartsen en aardig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel snel een afspraak kunnen maken

Zie hierboven

Uutstekend

Fijne en vriendelijke behandelaars. De namen weet ik niet. Zowel de mondhygiënist als de tandarts van mijn dochter waren zeer bekwaam en de behandeling was uitstekend.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd heel vriendelijk geholpen en werd op mijn gemak gesteld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring met Sanne is gewoon goed. Mijn gebit wordt geïnspecteerd, de opties worden voor gelegd en de kosten worden er bij verteld. Ik wordt goed en adequaat geholpen. Bij de mondhygiëniste ligt dat nog steeds anders. Zij wil mij niet helpen met de ontstane problemen tenzij ik ‘n nieuwe status op zou laten maken, hetgeen mij toen, € 500,00 zou gaan kosten die, er toen niet waren en nog steeds niet zijn. In mijn ogen klassenjustitie.

Zeer technisch en behulpzaam

Het was gewoon 100%

Heel goed geholpen

Heel geruststellend

Er werd goed overlegd hoe het ging of ik het wel aan kon.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke mensen en goede service

!

Professioneel

Ze heeft mij voor de keuze gesteld : of kies bijvullen waar vulling uit gevallen is of de kies trekken omdat hij los zit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Wat n super lieve tandarts en assistente !!!

Als je zo bang bent voor de tandarts en al 10 jaar niet geweest bent, dan al weken ondraaglijke kiespijn hebt en uiteindelijk belt met n hulp vraag. Kon dezelfde dag komen en dr angel en zijn assistente hebben me zo op m’n gemak gesteld en gelijk mn kies getrokken met super veel aandacht en uitleg … werkelijk heel bijzonder! Zelfs n vervolg afspraak gemaakt om alles goed na te laten kijken.

Viel mee

Van te voren een beetje druk gemaakt, maar viel achteraf reuze mee. Uitboren was nagenoeg pijnloos, het polijsten na het vullen was gevoeliger. Maar had geen verdoving en was nog steeds goed te doen

goed en professioneel

Romy stelt je erg op je gemak en geeft duidelijk aan wat je kunt verwachten

Professioneel en snel

Zie bovenstaand

Matig

Heb het idee dat er geld verdiend moet worden, nieuwe tandarts en gelijk 3 gaatjes! Dit was ook het geval bij mijn man. Na de behandeling veel langer last gehad.

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk, alle tijd en duidelijke uitleg over wat er steeds ging gebeuren Tijdens de behandeling werd ook meermaals gevraagd of alles nog goed ging

Snelle en goede service

Binnen 2 dagen even tussendoor geholpen ivm een probleem, heel fijn.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen