Goed behandeld, maar rekening viel tegen.

1 kies 178,00 euro, had ik niet verwacht. Prettige tandarts, legde veel uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts nam de tijd voor een goede uitleg.

De tandarts nam de tijd om een goede uitleg te geven.

Prima,

duidelijke communicatie

Ben zeer tevreden!

Je wordt vriendelijk ontvangen. Goede gebitsverzorging en met deskundigheid geholpen.

Goede ervaring

als ik bel wordt ik vlug te woord gestaan op een correcte wijze.

Goed behandeld

Ik ben goed behandeld

Ontspannend

Vriendelijk ontvangen en er werd eerst besproken wat er gedaan werd Dus alles in overleg

Gewoon goed

Netjes geholpen door .Mond hygiëniste. Goed advies, vooraf ,tijdens en na behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede benadering en uitleg over wat er moet/gaat gebeuren

Super goed!

Ik word altijd goed geholpen en krijg prima advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustig persoon die de behandeling deed

En een luisterend oor toen ik iets vertelde over "vroeger"

Beste tandarts ooit

Nadat ik een vervelende ervaring bij mijn vorige tandarts heb gehad, zie ik er altijd enorm tegenop om naar de tandarts te gaan, en ben ik vaak bang dat er iets met mij gebit is. Helaas is dat ook wel eens het geval, waardoor ik al aardig wat grote ingrepen heb moeten ondergaan. Ik ga bibberend naar de tandarts van de zenuwen en een beetje door schaamte dat ik wéér iets heb, dat gaat denk ik nooit over. MAAR: als ik de naam Tsakov alleen al op het aanmeldscherm zie staan dan voel ik me al beter. Deze tandarts is zo ontzettend vriendelijk, geduldig en respectvol. Dat geldt ook voor de assistentes, wat een lieve mensen. Ik kan ook steeds snel terecht als er onverwachts iets is. Ik heb al een paar keer de neiging gehad om na een behandeling een bos bloemen of zoiets te kopen omdat ik zo blij ben met hoe ze hun werk doen. Vervolgens komt het daar helaas niet van…. Maar ter compensatie schrijf ik deze positieve review!

Prima!

Ik werd op tijd geholpen. Goede adviezen gekregen.

Prima.

Door implantoloog dr Emani een duidelijke en geduldige uitleg gekregen over de behandeling waarna een pijnloze en vlotte behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De tandarts was zeer begripvol maar bij het eten/slikken was er een druk plekje was hinderde bij het eten was. De receptionist gebeld en mocht de vogelgede dag om 08.00u terug bellen voor entuweel plaats. Om 08.35u was er plaats en ben zeer goed geholpen

Goed leuk ontvangst en Stefanie werkt precies op tijd TOP

Goed leuk ontvangst en Stefanie v d Berg werkt precies op tijd top

Altijd vriendelijk

=

Snel en kundig geholpen

‘s morgens gebeld met een probleem en direct ingepland voor dezelfde ochtend. Vervolgens direct geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede fijne behandeling van mijn tandvlees

Altijd vriendelijke en verontschuldigen als ze diep zit om tandvlees tebehandelen. Altijd goede ervaring ondanks soms de pijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer kundige en vriendelijke tandarts

De tandarts is zeer kundig, vriendelijk en biedt altijd een luisterend oor. Ze zoekt naar oplossingen en doet niet zomaar haar ding. Ze overlegt en legt uit. Wij zijn zeer blij met deze tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn dat ik er zo snel nog tussen gepland kon worden en blij met het resultaat. Super tandarts en assistente.

Prima geholpen

Heel rustig benaderen

Stelt hem goed op zijn gemak.

Vriendelijke mensen, mooie ruimyes

In ochtend als eerste afspraak gepland, vond het dan bijzonder dat eerste afspraak van de dag al 5-10 minuten later plaatsvindt.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen