Klantvriendelijk

Vriendelijk vakbekwaam en duidelijke uitleg over de behandeling

zeer goed

zat eerst bij cosmident in kaats heuvel.maar daar was ik niet tevreden over.mijn eerste kenismaking met jullie was zeer positief.je werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren en ook het personeel is zeer vriendelijk.ben blij dat ik ben overgestapt naar jullie.Door deze ervaring merk ik pas hoe slecht cosmident was.

(y)

Zoals verwacht hoor

Vlotte behandeling

Slechte communicatie

Begroting ontvangen,maar de prijzencontrole de behandeling kwamen niet overeen!Na tel.contact nog geen duidelijkheid!!

Tevreden

Ik kreeg een goede en vriendelijke uitleg, waar ik tevreden over ben.

top

Mijn huidige tandarts is ondanks haar (vermoed ik) jonge leeftijd een bijzonder kundig iemand. Daarnaast is er altijd ruimte voor een klein praatje en een grapje in de stoel.

goed en snel geholpen

Goed en vriendelijk geholpen.

Goed. Is

Alles is naar wens gegaan

Prima geholpen.

vriendelijke tandarts en assistente

Duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling. Vriendelijk en kundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alles was goed gegaan en het personeel was erg vriendelijk en behulozaam

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zo als altijd : alles naar wens en vriendelijk

kundig en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kreeg goede uitleg van te voren klantvriendelijk

Bolletje uit mijn retainer

Bolletje v retainer werd direct gemaakt, ik hoefde niet naar de orthodontist

Prima goed geholpen

Slecht behandeling

Donderdag heb ik mijn kiesen gevoeld. Ik weet niet hoe heeft ze gedaan Ik heb al drie dagen lastvan en ik heb nogsteeds heel erg pijn. Ik kon eens niet gewoon slapen. Heel vervelend behandeling

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vriendelijk zoals gewoonlijk

vriendelijk en snel geholpen

er wordt goed geluisterd en duidelijk en haalbaar advies gegeven met uitleg

Toppie

2 hele rustige dames, serieus bezig, empathisch , me op mijn gemak stellend. Super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

te lange wachttijd door misverstand

tandarts heeft excuses gemaakt maar ik heb'n half uur moeten wachten omdat de verkeerde mensen eerder werden binnen geroepen.

Vriendelijk en deskundig

Tandarts is deskundig, neemt de tijd en is vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen fijne ervaringen met tandartsen/ ingrepen, of angstig? Dan moet je zeker hier zijn.

^

Procureurweg 4 a