met toch wel een beetje spanning naar de tandarts, maar geen boekje voor ontspanning,misschien een tip tijdens het wachten

Snel geholpen

Snel aan de beurt gelukkig, ben altijd zenuwachtig maar was niet nodig. Heel vriendelijke tandarts

vriendelijk

Korte wachttijd. Vriendelijke behandeling

Meedenkend

Geholpen door tandarts Tsakov. Vakkundig en stelt je op je gemak. Werkt zeer nauwkeurig en legt stap voor stap uit wat hij gaat doen.

geruststellend

De tandarts is vaardig en vriendelijk.

Vriendelijke man, snel klaar

Vriendelijk, stelt je op je gemak. Zegt wat hij gaat doen en wat ee eventueel is of nog moet gebeyren

prima tevreden

snelle hulp geregeld bij onverwachte binnenloop ,prima gedaan . Dik tevreden .

Op tijd

X

Vriendelijk mee denkend.

Toppie

Gestructureerd, behulpzaam, meedenkend. Ik heb aan romy echt n hele fijne tandarts. Rustig, zeer aandachtachtig, gaat erg gestructureerd te werk, meedenkend echt n hele fijne tandarts. De assistentes ook erg vriendelijk, meedenkend en deskundig. En personeel aan balie ook altijd vriendelijk. Ik heb geen opmerkingen enkel lof

Alles klopt

Vakbekwaam en vriendelijk

Tandarts is vakbekwaam en vriendelijk. Hij doet wat nodig is en geeft hierbij duidelijke uitleg.

Leuk ontvangst.

Duidelijke uitleg van de behandeling

Fijne tandarts

Vriendelijk en laagdrempelig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een ervaring voor kieskeurige mensen.

Altijd weer deskundig geholpen door deze gezellige jonge dames. Jammer dat ik hier maar één keer per jaar kom.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede ervaring,was altijd angstig nu bij Angel nier meer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alleen was het niet heel handig om een afspraak te maken. De persoon waarmee dat kan zat niet recht voor de balie maar schuin waar je niet bij kan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super mensen zijn het toppers echt lief

Echt ze zijn super lief stellen je gerustecht toppers blij dat ik weer bij ze terug ben

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Kundig

Controle met goede behandeling en advies

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekend geholpen. Rustig, zorgvuldig met beleid

Prettig. Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer tevreden. Ik werd vriendelijke geholpen en waar nodig werden dingen duidelijk uitgelegd aan mij.

Helder en duidelijk

Duidelijke uitleg

Duidelijke behandeling!

Laatste afspraak is goed bgevallen! Duidelijke tandarts en enthousiaste assistente!

Zeer fijne ervaring

Zeer vriendelijk ervaren telkens weer, fijne behandeling

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen