Zeer goede mondhygiënist

Zeer tevreden over onze mondhygiëniste Stephanie. Werk zeer nauwkeurig en netjes. Is ook heel vriendelijk naar haar cliënten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en vakkundig geholpen.

Snel en vakkundig geholpen. En zeer vriendelijke dames.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele behandeling, zegt ten aller tijden precies wat ze gaat doen.

Goede, adequate, prettige, rekening houdend met, routine matig proces.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel afspraak kunnen maken en snel geholpen.

snel afspraak kunnen maken en snel geholpen.

Goed geholpen, prettig contact

Fijn geholpen door de tandarts

Prima, zoals altijd.

Ik kom hier al jaren en geen op en of aanmerkingen!!!

Viel mee allemaal.

Ondanks dat ik niet graag naar de tandarts ga moet ik zeggen dat het mij behoorlijk is meegevallen. Alleen het scherpe geluid was heftig maar wel verdraagzaam. Mijn behandelaar vertelde telkens wat er gedaan werd en zodoende kwam ik niet voor verrassingen te staan en liep alles ontspannen.

Formidabel

S, morgens bellen ivm probleem met plaatje direct langs komen en smiddags is het probleem verholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kom al jaren bij mijn mondhygiënist. Goede band, duidelijke communicatie en succes met mijn behandeling. Ze werkt goed en secuur.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik hoef nooit lang te wachten en de mondhygiëniste legt altijd erg goed uit wat de gaat doen en adviseert goed mbt de mondhygiene

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De vriendelijke aandacht en zorg rond de behandeling is top

zie hierboven

Prima geholpen.

Fijne geholpen, er wordt gezegd wat er gaat gebeuren, en neemt alle tijd.

Fijne ervaring!

Fijne behandeling, denken goed mee

Heel netjes geholpen

Fijne tandarts en assistente. professioneel geholpen. geen onzin.

Fijn

Gewoon goed. Zij is gewoon heel erg lief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben goed , vriendelijk en volgens mij ook wel vakkundig geholpen. Ik heb duidelijke uitleg gekregen van wat er tijdens de behandeling gebeurde

Tand is netjes gemaakt

Naar de tandarts is nooit leuk/fijn. De verdoving heeft wel erg lang gewerkt, van 14.00 uur tot zeker 20.30. Dus dat vond ik iets minder fijn. Wel tevreden over de tand, is weer netjes.

Prima ervaring met mondhygiëniste

Ik word altijd goed en gezellig geholpen door Anne-Marie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gaan goed met hun klanten om

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Angel en Daisy, Dreamteam!

Angel en Daisy, Dreamteam!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

een prettige benadering van de patiënt.

Nader overleg of het te volgen behandelplan.

Afspraken nakomen

Mijn klikprothese word elke keer uitgesteld misschien eens de afspraken nakomen zit nog steeds zonder klikgebit is al 2 of 3 keer verplaatst

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede duidelijke uitleg over de behandeling en tijdens de behandeling

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen