perfect

de twee dames hebben me uitstekend geholpen

Goed geholpen.

Ik ben netjes en goed geholpen.

Zachte aanpak

De tandarts is erg zachtaardig zodat een behandeling minimaal last geeft.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts gaat voorzichtig te werk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd weer 'n fijn gevoel dat er controle is!

Ik kom al een aantal jaren alleen bij de mondhygiëniste. Met een kunstgebit en slechts 'n aantal tanden is een controle door haar voldoende. Nog steeds kan ik het doen met 'n paar eigen tanden.

Correct

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen

Zeer goed geholpen en van advies voorzien. Heel vriendelijk en vakkundig.

Prettig

Rustige sfeer, vriendelijke tandarts, fijn contact met de kinderen.

Prima geholpen

De service is van hoog niveau. Ze gaan echt tot het “gaatje”.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vlot behandeld en goed geïnformeerd

Duidelijk en deskundig

Goede duidelijke uitleg en begeleiding mbt mijn nieuwe prothese. Ik vind hem deskundig.

Vriendelijke mensen

Vriendelijke mensen en uitleg over wat er gedaan word ,en wat er met de status van het gebit is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring bij deze tandartspraktijk

Parkeren geen probleem. Snel aan de beurt. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Precies zoals je hoopt dat het zal gaan. Groet.

Tevreden snel geholpen

Wordt correct geholpen Jammer dat je voor een kleine behandeling terug moet komen Begrijp dat wel hoor maar toch

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn erg vriendelijk. Dat vind ik ook belangrijk voor ons kind.

Erg persoonlijk en meelevend

De tandarts moest me een moeilijke boodschap overbrengen. Ze deed dat bijna met spijt in haar stem, met veel empathie. Het had iets directer gemogen, ook als het om de offerte ging. Maar uitermate vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en oog voor patient

Vooraf duidelijk wat er gaat gebeuren. Behadeling gebeurt met zorg

Fijne behandeling

rustig en vriendelijk

Behulpzaam en correct

Helemaal prima

Ik ben bij de mondhygieniste geweest en zij heeft perfect werk afgeleverd! Ze neemt ruim de tijd voor de behandeling en geeft ook goede tips om mijn gebit schoon te maken.

Word goed geholpen

Word snel en optijd geholpen

Gewoon goed

Fijn geholpen en niet lang hoeven te wachten

Was helemaal top

Was helemaal top