Snel en goed geholpen

Kan BIJNA niet beter !!!

Top !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

hele aardige tandsarts die rustig de tijd voor me nam.

na 3 jaar niet bij de tandarts te zijn, voelde ik me vertrouw door de aardige tandarts.

Vriendelijk en professioneel behandeld

De behandeling zag ik met angst tegen moet maar ik ben heel vriendelijk en behulpzaam geholpen waar door ik er met een goed gevoel door heen ben geholpen

Vriendelijk en behulpzaam

Neemt de tijd en luistert naar je

Goed!

Duidelijk uitleg in woord en schrift , invoelend tandarts , goede service

prettige ervaring

Altijd snel aan de beurt, het komt zelden voor dat afspraken uitlopen. Tandarts zelf is een hele rustige vriendelijke man met een leuke assistente hierdoor word een tandartsenbezoekje minder vervelend

Zeer Professioneel

Moeilijke ingreep op zeer professionele en nauwkeurige wijze tot een goed einde gebracht

Betrokken, vriendelijk

Prettig, je wordt netjes geholpen en er wordt naar je geluisterd. Ik voelde me als mens behandeld en niet het gevoel gehad dat het lopende band werk is.. Er wordt rekening gehouden als je iets niet prettig vindt tijdens de behandeling. Prima tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles wordt goed uitgelegd.

Vriendelijk, vlot en kundig

Vriendelijk, vlot en kundig

Geen bijzonderheden

niet goed.

Er is geprobeerd mij een behandeling aan te smeren die eigenlijk niet nodig is. En de moest ik dan gaan betalen. Maar met een eigen inkomen van nog geen E 1000 in de maand heb ik daar helemaal gen zin in. Verder: mijn vtouw is 82 en heeft al 16 jaar hetzelfde gebit. Die komt nooit bij de tandarts.

Enthousiast en vriendelijk

Prettige sfeer, vriendelijk en enthousiast in zijn werk

Prima ervaring

Netjes geholpen, Vakkundig, Beleefd

Vriendelijk en behulpzaam

Ik ben tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

tandarts legt goed uit wat hij doet.

tandarts legt goed uit wat hij doet.

Prima praktijk

De advies die je gegeven wordt is eerlijk en oprecht.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts en assistente toppie

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op dit ogenblik ben ik voor dit geval nog niet uitbehandeld!

Waarschijnlijk rond 24 januari wel een oordeel omtrent de lopende situatie?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt geluisterd en samen vinden naar oplossingen, zeker na mijn laatste bezoeken.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen