Al jaren prima behandeling

Prima ervaring

Teleurgesteld

Niet eens een goeie dag bij binnenkomst. Ik zat alleen in de wachtkamer en er komt verschiend personeel voorbij niemand kijkt je aan laat staan dan men iets zegt. Ik kwam bij een nieuwe tandarts en die stelde zich niet eens voor.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Laats bij de mondhygiëne geweest,weet niet of dit voor mij wat toevoegt. De naam van haar ben ik helaas vergeten maar daar was niets mis mee.

Pijn weg

Ik heb noodgedwongen een gebit gekregen maar in het Erasmus hadden ze een stukje wortel laten zitten waardoor ik veel pijn had en ik niet normaal kon eten en heb nog eerder een afspraak kunnen maken dan al gepland was en toen haalde de tandarts er een stukje wortel er uit en het was een verademing en ik kon weer wat normaal eten. Ik was zeer snel geholpen en ik was gelijk van mijn pijn super goed werk dank je wel door voor

prettig geholpen

1e keer geholpen door een nieuwe tandarts, vriendelijke man die precies uitlegt wat er gaat gebeuren, tanden zijn goed en kritisch nagekeken

Fijne en goede ervaring.

Ik ben door mijn tandarts en assistente keurig netjes ontvangen en behandeld.

Fijne ervaring

De praktijk is goed. Afspraken worden netjes dodoorgegeven en nette behandeling. Goede afstemming wat er gebeurd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn en goed advies van mondhygieniste.

Goed advies gekregen wat in mijn geval goed is om te doen. Altijd een fijn contact met haar zodat je je op je gemak voelt.

Altijd te laat

Altijd te laat

Vriendelijk, deskundig

Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen, gelukkig kon mijn behandeling nog voor kerst. Hopelijk kan ik nu weer goed eten haha.

Slechts

lang wachten om te worden bediend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima tandarts en goede uitleg.

Ben maar 5 min binnen geweest

Normaal maakt de tandarts volgens mij ook altijd wat schoon bij een controle maar deze keer heeft de tandarts echt niks gedaan. Alleen zeggen dat ik een losse afspraak moet maken voor schoon maken. Makkelijk verdienen zo.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2

geweldig

ik belde en kon snel terecht werd vriendelijk ontvangen en geweldig goed behandeld door de tandarts en zijn assistente

Vriendelijk, behulpzaam, kundig

Xx

Betrokken en deskundig.

Goed meegedacht en behulpzaam. Secure en deskundige behandeling.

Heel fijn

De voortand was afgebroken. Gelukkig kon ik vrij snel terecht en werd het weer mooi gefixed. Enige wat ik mistte is dat er een uitleg was tijdens de behandeling wat de tandarts ging doen. Dat deed Philip Marisal altijd en dat is prettig want dan weet je stap voor stap wat de tandarts gaat doen.

geweldig

Desi is een hele fijne mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer goede ervaring na eerdere mindere ervaring

Eerder had ik een minder goede review geschreven. We hadden een nieuwe tandarts, omdat onze oude tandarts met pensioen was gegaan. De kinderen kwamen voor de eerste keer en ik vond dat de nieuwe tandarts niets uitlegde en de kinderen niet op hun gemak stelde. Inmiddels voor de tweede keer geweest en wat een wereld van verschil. De kalmte en de rust van de tandarts en de duidelijke uitleg. Het leek wel een andere tandarts. Een van de kinderen had voor het eerst een gaatje te vullen en was hier angstig voor. De tandarts legde iedere stap uit en zorgde zo voor de benodigde geruststelling. Een hele goede ervaring dus deze keer.

Snelle controle

Vakkundig en vriendelijk

Mijn tandarts Sanne vind ik erg vakkundig en vriendelijk

Relaxed

Relaxed, goede uitleg

Prima ervaring goede sfeer

Aanmelden gemakkelijk. Snel aan de beurt, duidelijk wat er gedaan wordt en volgende afspraak snel gemaakt. Goede communicatie.

Goed!

Vriendelijke administratie en behandelaars. Vakkundige begeleiding en behandeling.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen