Geen lange wachtijd, vriendelijke tandarts. Het was alleen voor controle maar dat was prima zoals altijd

Traumatisch

Chirurg Shari heeft 2 verstandskiezen verwijderd 20 sept 2023. Tijdens de behandeling had ik geen pijn vanwege de verdoving, maar naderhand 2 weken niet kunnen slapen vanwege pijn ondanks dagelijks 600 mg ibu inname. In mijn mond blaren en blauwe plekken, laatste ook aan de buitenkant. Tanden en tandvlees na 2 maanden nog gevoelig, geheel voelt onstabiel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima begeleiding tijdens behandeling.

Prima begeleiding tijdens behandeling.

Vriendelijk

Goede behandeling met uitleg wat ze gaan doen

prettige kontrole

rustige / prettige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandeling werd met veel geduld en preciezie gedaan. Goede uitleg wat er gedaan werd. Mocht tussendoor meekijken. Er werd rekening gehouden met mijn angst. Het resultaat was top!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts legde duidelijk uit wat ze aan het doen was. Ik voel me altijd op mijn gemak bij haar. Dat was vroeger wel anders, lag ik nachten wakker voor tandartsbezoek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoewel ik een van de eerste patiënten was op de dag, moest ik even wachten voor mijn halfjaarlijkse controle. Ik stond binnen 10 minuten weer buiten.

Duidelijk en vriendelijk

Helder en duidelijk

Duidelijk uitleg en vriendelijk

Lekker schoon gebit

Netjes werk en gelijk van mijn klachten af

Persoonlijk

Bij mijn vorige tandarts kreeg ik nog wel eens het idee dat er gewoon zoveel mogelijk geld aan mijn gebit verdiend moest worden. Nu voelde het echt als een persoonlijke ervaring waarbij er echt geluisterd werd naar de “patiënt” en er enkel gedaan werd wat nodig was, niet meer, niet minder. Ik voelde me gehoord.

Gewoon goed

fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een eerlijk Informatief gesprek gehad waarmee ik vooruit kan.

Prima geholpen

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super tandarts voor het hele gezin!

Een super lieve tandarts en ook een geweldig lieve assistente. Alle tijd en aandacht voor onze 2 meiden van twee en vier jaar. Ze gaan met plezier naar de tandarts! Ook voor volwassenen en heel erg fijne tandarts!

Goede ervaringen.

Prima ervaring verder geen opmerkingen.

Vertrouwend en geruststellend

Romy neemt haar tijd en legt goed uit wat ze doet en waarom. Rustig en vriendelijk.

Kort

Bij mijn halfjaarlijkse controle werd wat tandsteen ontdekt dit werd niet weggehaald, wat wel jammer is. Nu heb ik een nieuwe afspraak moeten maken. Dit kan toch ook wel direct gebeuren het is 5 tot 10 minuten werk. Nu kost het meer tijd voor mij maar ook voor jullie.

Zeer vriendelijk en professioneel

Zeer professioneel en goed en duidelijk overleg

Vriendelijk, ook voor kinderen

Kundig en zeer vriendelijk. Ook voor onze kinderen zijn ze erg vriendelijk tijdens de controles. Ze mogen mee kijken en alles wordt op een leuke manier uitgelegd waardoor zo het super leuk vinden bij de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zou graag zien dat ze zich wat meer aan de afgesproken tijd hielden. Wij moeten ook tijd vrij maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

goed geholpen door een zeer vriendelijke tandarts

heel vriendelijk

Procureurweg 4 a