Heel goed behandeld.

Komt voor mij heel rustgevend over dus fijn om door haar behandeld te worden.

Uitstekend geholpen

Gezellig

Ik vind de tandarts normaal echt verschrikkelijk maar voelde me heel erg op me gemak bij romy

Ik werd gerustgesteld

Prettig, voor zover een bezoek aan de tandarts dat kan zijn.

Tevreden

Ik kom 2x per jaar bij de mondhygiëniste en ben zeer tevreden. Secuur, vriendelijk en een nette praktijk.

Erg goed

Altijd duidelijke uitleg vooraf aan een behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Stefanie is een fijn mens en een goede mondhygieniste

Prima geholpen, fijn mens.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dit was een fijne duidelijke behandeling met veel uitleg.

Niet prettig als er veel wisselingen zijn van tandartsen. Heel prettig als ze duidelijke uitleg geven. Bij binnenkomt zou een goedemorgen prettig zijn, en niet iemand die erg druk op de telefoon bezig is en antwoord geeft op de cliënt die goedemorgen zegt.

Angel en Daisy fantastisch

Al jaren blij met deze 2 mensen. Bedankt voor alle goede zorgen!

Klant vriendelijk goede controle

Ik ben heel goed en aardig geholpen Ik vond het heel leuk dat hij naar mijn vrouw raagt die ernstig ziek is Dus ook medelevend en sociaal

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts en goede service!

Erg prettig!

geweldig

wordt direct geholpen bij klachten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aardige tandarts, goed geholpen met goed advies

Vriendelijke en behulpzaam

Kundig

De tandarts gaf zeer goede advies en gaf aan wat de mogelijkheden zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima controle en goede reiniging tandsteen

Zoals verwacht gewoon goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Duidelijke uitleg van hoe en wat betreft verzorging van tanden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

rust, aandacht en goede uitleg

Ontspannen, vriendelijk, prettig.

Ontspannen, vriendelijk, prettig.

prima!

Ik ben altijd weer opgelucht als ik te horen krijg, dat de kwaliteit van mijn gebit niet verontrustend is. op mijn leeftijd een hele zorg minder..

Vriendelijke tandarts

Vriendelijk, rustig, duidelijk in communicatie

Het was gewoon goed

Ben al jaren bij hun had eerst van drost ben nu ook heel tevreden

Ontzettend fijne ervaring

Hele vriendelijke dames die mij geholpen hebben. Mooie praktijk en weinig uitloop. Oftewel een hele fijne ervaring

Altijd goed geholpen

Netjes en keurig behandeld. Ook afspraak maken gaat goed en met spoed ben je binnen 2 dagen ingepland

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen