goed en professioneel

Romy stelt je erg op je gemak en geeft duidelijk aan wat je kunt verwachten

Professioneel en snel

Zie bovenstaand

Matig

Heb het idee dat er geld verdiend moet worden, nieuwe tandarts en gelijk 3 gaatjes! Dit was ook het geval bij mijn man. Na de behandeling veel langer last gehad.

Zeer vriendelijk geholpen

Zeer vriendelijk, alle tijd en duidelijke uitleg over wat er steeds ging gebeuren Tijdens de behandeling werd ook meermaals gevraagd of alles nog goed ging

Snelle en goede service

Binnen 2 dagen even tussendoor geholpen ivm een probleem, heel fijn.

prima op tijd

hoefde niet lang te wachten en werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Netjes op tijd volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed kunnen luisteren. Ze denken met je mee.

super

word altijd netjes en vriendelijk ontvangen en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en vriendelijk geholpen.

Kan niet beter!

Fijne meevoelende professionals

Een kies laten trekken is nooit leuk maar als het moet dan graag hier! De arts en assistente straalden rust en zelfzekerheid uit wat me kalmeerde.

Goede ervaringen

Goed geholpen, met complex probleem

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer goed en snel ontvangen

Ik belde voor een pijnklacht en werd snel en goed behandeld.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voelde me gehoord en goed en snel geholpen

Er was een stukje van een kies afgebroken. Ik heb een afspraak gemaakt en ben tevens op de wachtlijst geplaatst. Ik kreeg al snel een telefoontje met een mogelijkheid. De kies is snel gerepareerd en de bejegening zowel door tandarts als door assistente prettig ervaren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne controle met vakkundige mensen

Heel fijn geholpen door mensen die je gerust stellen en weten wat ze doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Via mijn dochter bij deze praktijk gekomen. Enorm blij met de overstap. Ben altijd angstig geweest voor de tandarts, maar dit heeft mijn huidige tandarts romy weggenomen. Ze stelt je enorm op je gemak, neemt de tijd, goede uitleg voor tijdens en na behandeling, deskundig. Hele lieve assistentes ook met de nodige deskundigheid. Goed gestructureerde praktijk.

Was een fijne controle

Hij maakte te alle tijd voor je ,en als je vragen had nam hij alle tijd voor je vragen. .

Vertrouwen in deskundigheid

Rustige uitleg van wat er gaat gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

zag er tegenop, maar viel eigenlijk best mee

ondanks complicatie door onderzittende ontsteking zijn kiezen snel en netjes verwijderd. De naweeen duurde helaas lang maar komt wellicht voort uit de ontsteking.

Erg vriendelijk en bekwaam

Ik kom al geruime tijd speciaal naar Dongen. Begon meer dan 40 jaar geleden bij Dr. Noorlag, Voel me erg op het gemak bij deze praktijk. Ook bij Stefanie kom ik erg graag

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Klantvriendelijk, kundig, schone en nette praktijk. Ik ben zeer tevreden!

Prettig informeel en deskundig

Laatste bezoek was mondhygieniste. Goed uitgelegd over wat en waarom ze iets ging doen. Beantwoordde vragen op een duidelijke en prettige manier.

prettige gebits verzorging

bezoek was alleen gebits reiniging

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen