Altijd goed geholpen

Netjes en keurig behandeld. Ook afspraak maken gaat goed en met spoed ben je binnen 2 dagen ingepland

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben door betreffende zorgverleners deskundig behandeld.

Zie hiervoor.

Goede ervaring

Prima mensen. Ooit hier een Poolse dame als tandarts gehad, dat was waardeloos. Hier zijn betere artsen voor teruggekomen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voortand beschadigd en snel hersteld

Ok

Ok

Stelde mij gerust

Rustig met zeer goede uitleg van wat er gaat komen wat ik als zeer prettig ervaar

Prima werk afgeleverd

Het is hier altijd goed leuke mensen

Een rustgevende benadering!

Na een periode COVID was het moeilijk om de gang naar de tandarts weer te hernemen. Dit was een overbodige aannamen want ben tegelijkertijd op mijn gemak gesteld!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima en super snel geholpen.

Kindvriendelijk en professioneel

Zeer klantvriendelijk en kindvriendelijk. Helder en duidelijk in communicatie. Neemt de tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele fijne tandarts heel rustig en alles met beleid

Zie boven

wel duur

ze maken een foto maar vertellen niet dat deze ong 75 euro kost,

Een goede ervaring

Kwam voor een kapotte vulling, deze is gemaakt. Had nog een controle open staan en deze is meteen gedaan. Heb meteen nog wat advies gekregen over mijn poetsen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Grote verbetering in mijn uiterlijk

Ik heb het restant van mijn gebit laten verwijderen en een kunstgebit gekregen. De behandeling is vakkundig en nagenoeg pijnloos verlopen. Er werd heel goed op mijn welzijn gelet. Ook bij de nacontrole werd er goed naar mij geluisterd en hier adequaat op gehandeld.

Heel blij mee

Mijn persoonlijke tijndarts is een vakvrouw

Goede informatie

goede verzorging

Keurige controle

Erg vriendelijk, en de juiste advies gekregen.

Fijne behandeling

Fijne behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig dat het hele gezin tegelijk kan. Prettige sfeer met zeer vriendelijk personeel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik kon snel een afspraak maken

Vlotte actie

Ben netjes geholpen

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Eerste ervaring met voor mij nieuwe tandarts, was positief .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel hartelijk ontvangen door zowel tandartsassistente als tandarts

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen