Rustige en fijne tandarts

Hij kijkt goed en legt het daarna uit wat hij eventueel moet doen Echt op een fijne manier

vriendelijk

Goed zoals altijd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel geholpen en vriendelijke tandarts

Er was een stukje van mijn kies afgebroken. Om 8 uur belde ik en on 12 uur kon ik terecht. De tandarts was erg vriendelijk. Tussendoor nog verdoving gekregen, want was iets te gevoelig. Na 20 minuten was mijn kies weer als nieuw.

Prima/fijn

Klacht werd serieus genomen en goed naar gekeken ondanks ik zei….op dit moment gaat het weer goed Fijne,lieve nieuwe tandarts

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, meelevend en professioneel.

Vriendelijk, meelevend en professioneel.

Controle

Na een kwartiertje wachten, toch nog op tijd bij mijn volgende afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was ontzettend bang voor een wortelkanaalbehandeling, maar ik ben super goed geholpen en ze gingen er professioneel mee om. Ze waren erg vriendelijk, meedenkend, inlevend en zorgzaam. Ik ben tevreden!

Goede zorg snel geregeld

Ik was ruim te vroeg, maar kon door ruimte in de planning meteen door voor behandeling, die prettig en snel verliep.

Prima onderhoud gehad

Halfjaarlijkse controle gehad geen direct tandsteen verwijderd. Daarvoor was een tweede afspraak niet nodig!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Pijnloze behandeling met optimaal resultaat

Na een afgesproken stuk van mijn voortand kon ik meteen terecht en werd keurig en pijnloos geholpen!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service, klantvriendelijk en altijd uitstekend behandeld

Goed behandeld

Goed zoals altijd

Prima zoals altijd

Ben redelijk tevreden

Professionele aanpak

Zoals het hoort

Rustige fijne tandarts.

Hele vriendelijke, kundige, rustige tandarts. Vooral voor mijn dochter van 12 vind ik dat erg fijn. De tandarts luistert goed en legt alles uit. Super!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles wat ze gingen doen werd me goed verteld.

Ik zou graag meteen geholpen worden zodat ik niet meer terug hoef te komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

vriendelijk, goed werk en duidelijk

Dat ik geen mondhyginiste wil komt omdat die ineens kwam, begon, niet zei wie ze was en wat ze ging doen en die zoekt echt alle akefietjes op. verder meen ik dat niet alles zo steriel moet zijn dat er dan ook niets aan mag mankeren. als ik goed poets mag men dat zeggen. verder kan de tandarts tandsteen voor zover dat echt nodig is even weghalen. ik weet nog niet wie mijn tanden zo precies moest schoonmaken, maar haar rekening was me te hoog. laten we maar gewoon doen wat nodig en gezond is. de tandarts doet gewoon goed werk daar heb ik geen commentaar op.

Heel goede ervaring

Heel kundig , legt het goed uit, rustig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Behandelingen gingen goed. Kinderen ook fijn meegenomen in wat er plaats ging vinden. Top gedaan!

Snel en vakkundig

Prettige en nagenoeg pijnloze behandeling

Plezierig en professioneel geholpen

Heel professioneel en prettig geholpen

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen