Vind ik best wel slecht

Behandeling goed alleen moet de assistente niet door blijven zeuren. Ik vind het belachelijk dat ik zolang moet blijven wachten op een Behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne en kundige behandeling door mondhygiëniste

Goede uitleg

Vriendelijke en duidelijk informatie inzake aankomende behandeling.

Duidelijke uitleg gebitsverzorging

Duidelijke uitleg over verzorging van mijn implantaten, tandvlees.

Alles prima geregeld.

Alleen onze zoon maakt gebruik van uw diensten en hij is geestelijk gehandicapt.

Voel me op mijn gemak

Door mijn angst ,heb ik moeite met gaan. Maar, door deze mensen wordt ik altijd op mijn gemak gesteld. Ze tonen begrip en zijn altijd vriendelijk.

Vertrouwd en zorgvuldig

Al vele jaren kom ik bij Stephenie. Dus ze is heel vertrouwd. Ze is vriendelijk en belangstellend.

Zorgvuldig en duidelijk.

De controle was zorgvuldig en de uitslag met uitleg was duidelijk!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals gewoonlijk een goede ervaring

Goed en op tijd geholpen

Goed en op tijd geholpen

Goede behandeling

Ze heeft de nodige tijd voor mij uitgetrokken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Indy is altijd goed. Kundig, empathisch en gewoon aardig.

Het is een noodzakelijke kwaad maar bij haar is het ok.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne ervaring met een kundige tandarts

Fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

heel goede ervaring gehad.

mijn ervaring was heel goed ze luisteren naar je verhaal ik heb mijn man verloren ,en dan vragen ze altijd even hoe het gaat met me dat vindt ik wel fijn dat ze dat vragen.

Goed en secuur

Picobello

Geen enkel minpuntje

Duidelijk en snel

Er werd duidelijk verteld wat er werd gedaan en dit verliep allemaal goed. Ik was snel weer weg maar heb wel het gevoel dat ik er wat aan heb gehad.

Een prima ervaring

Ben fijn geholpen door 2 zingende tandartsen.

Goede controle

We hadden eerst Philip en nu Romy die hem vervangt, ze is een hele fijne tandarts, goede uitleg, ze neemt de tijd en heel vriendelijk. Wij zijn heel te vreden

Uitstekend !

Je wordt er altijd keurig netjes ontvangen en vakkundig en op tijd geholpen.

Super geholpen

Helaas kwam het er aan, 2 voortanden verwijderen en plaatje. Zag er erg tegen op, prima geholpen en begeleid door tandarts en mondhygiëniste. Zeker voor mij met een fobie voor tandartsen, 200% mee gevallen. Goede nazorg.

Geen dee

niet trouw aan afspraken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

t Is altijd lente in de ogen van ........

Prima geholpen. Vriendelijk team Hoop dat t nu een tijdje hetzelfde team blijft

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen