Goed. Adequaat en snel bij pijnklachten.

zie boven

goed behandelt

goed behandelt

klantvriendelijk en zeer professioneel

klantgericht en heel goed geholpen :-)

uitstekend

vriendelijk, duidelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

Bovenstaande woorden zeggen alles. Ben perfect geholpen en eerste kennismaking met Romy was erg positief.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, duidelijk en op tijd.

Angel en Daisy zijn altijd vriendelijk, vertellen duidelijk wat ze gaan doen en wat er aan de hand is. En de afspraak begint altijd netjes op tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Als je eenmaal in de stoel zit is het goed

Afspraken voor controle maak ik altijd ver vooruit en in de vakanties. Bijna altijd krijg ik een telefoontje dat de tandarts op de dag dat ik mijn afspraak heb staan niet werkt. Dat vind ik vervelend, zeker omdat het nooit lukt om de nieuwe afspraak op korte termijn te maken. Vaak gaan daar weken overheen. Als je eenmaal in de stoel zit is de mondzorg wél goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, communiceren goed en houden hun eigen goed aan de tijd van de afspraak. Ik kom graag nog een keer terug.

Professioneel en vertrouwenwekkend

Behandeling met hoge kwaliteit

Snel geholpen

Je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van de behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima, alles goed nagekeken en duidelijke uitleg over wat er moest gebeuren

Zie vorige vraag

best goed

mijn ervaring was goed

goed en deskundig grholpen

prettig

heel goed en lief

ik ben echt tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk personeel en snelle behandeling.

Vriendelijke personeel en de behandeling was snel klaar.

Vriendelijke adequate behandeling

Je wordt op je gemak gesteld met vriendelijke benadering. Je bent niet enkel een ‘mond’ ,maar iemand met wie een leuk gesprekje kan worden gevoerd en dat maakt een bezoek aan de mondhygieniste/ tandarts een stuk prettiger.

Fijne mondhyg.super

Goed contact met behandelaar

Er wordt duidelijk uitleg gegeven over wat er gaande is. Tijd van afspraak werd vrij goed aangehouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben goed tevreden over de tandarts die ik nu hen

Heel goed.

Fijne tandarts

Onze dochter is 7 jaar, Martine (en de assistente) legden aan haar heel goed uit wat ze deden enzo. Erg fijn. Maar ook voor ons zelf erg vriendelijk en goed uitleggen

Prettige behandeling

Duidelijke uitleg, snel en vriendelijke behandeling.

Wellicht een belangrijke eye-opener

Ik ben gewezen op consultatie van de mondhygiënist. Dat is op zich mogelijk zinvol. De tijd zal het moeten leren. Ik sta daar positief in.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel en goed en geholpen

De tandarts heeft mij goed voorgelicht over het behandelplan zodat ik de juiste keuze kon maken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik vind naar de tandarts gaan vreselijk maar mijn tandarts is zo vriendelijk en aardig en zegt precies wat hij gaat doen. Klasse. Mijn schrik voor de tandarts verdwijnt langzaam. Toppie.

Fijne tandarts en assistent

Vanuit Kaatsheuvel meegegaan met Angel en Daisy. Altijd bang geweest voor de tandarts maar bij Angel en Daisy nooit meer bang geweest.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen