Fijne tandarts en assistent

Vanuit Kaatsheuvel meegegaan met Angel en Daisy. Altijd bang geweest voor de tandarts maar bij Angel en Daisy nooit meer bang geweest.

Niet tevreden

Mijn tandarts sprak slecht Nederlands en stuurde me daarna een offerte waar ik van schrok. Terwijl ik altijd bij jullie kom vind ik het raar dat er nu in 1 keer voor 2600€ aan gerepareerd moet worden. Dit vindt ik niet kunnen en had zeker een betere uitleg verdiend.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Tevreden

Na vertrek van mijn vaste tandarts nu voor de eerste keer andere tandarts. Stelde haar netjes voor en ging uitleggen wat ze ging doen en heeft me continu op de hoogte gehouden. Dit vond ik zeer aangenaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel geholpen bij afgebroken kies

Kon dezelfde dag nog terecht, vlak voor mijn langere vakantie

Fijne praktijk

Een hele fijne praktijk. Overgegaan naar een nieuwe tandarts nu philippe weg is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot en op tijd geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Patiënt in Oosterhout Implantoloog behandeling.

Goede praktijk

Supergoed geholpen

Heb implantaten laten zetten moest nu terug om de bovenkant bloot te laten leggen geen pijn gehad super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed georganiseerde praktijk. Alles heel schoon. Afspraken systeem is prima. Opgewekte medewerkers die de klanten prettig op hun gemak stellen.

Het was weer gezellig.

Altijd een leuk gesprek en het gevoel niet bij de tandarts te zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne vriendelijke tandarts en assistent

Betrokken en vriendelijke tandarts en assistent waarbij je je op je gemak voelt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

niet tevreden met de tandarts

ik kwam alleen voor controle voor mijn tanden maar de tandarts was helemaal niet vriendelijk ik was helemaal niet tevreden met de tandarts bij de 1e zegt hij het hele verhaal ik vond het oke goed maar hij ging steeds door bij de 2e 3e ging in mijn privé situatie voelde me door hem onzeker hij gaf me onzekerheid is echt niet goed ik ben niet de enige die met me eens zijn

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik word altijd goed geholpen

Ons hele gezin is al jaren lang erg tevreden

Gedegen controle

Prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geïnformeerd van de behandeling en goed uitgevoerd

Goed geïnformeerd van de behandeling en goed uitgevoerd zoals altijd bij Samenwerkende Tandartsen Dongen

Heel fijn

Denken goed met je mee. Geeft duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk en transparant. Vertellen hoe het is met uitleg erbij. Top !

Vriendelijk en transparant. Vertellen hoe het is met uitleg erbij. Top !

netjes en vlot

goede en nette behandeling van de behandelende persoon

Goed behandeld

Aardige tandarts, praat wat zacht maar legt goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen, op tijd en met zorgvuldigheid

Met zorg de behandeling ervaren, rustig , mij goed geïnformeerd wat er telkens gebeuren gaat

Prima behandeling

Ontvangst en behandeling probleemloos

Stephanie is een schat

Deze mondhygieniste ken ik al heel lang, ze is goed in haar vak en verder een vriendelijke vrouw die ook nog even tijd heeft om je op je gemak te stellen.

Met Stefanie altijd top

Ze is geïnteresseerd en zorgvuldig.

Goede Mondhygiënist

Procureurweg 4 a