uitstekende tandarts

super en snel en vakundig geholpen. echt een aanraader

In de basis goed

Grootste probleem is geen vaste behandelaars ofwel iedere keer weer een ander persoon b.v. Maaike heeft mij behandeld (Overigens wel erg goed) maar staat beneden niet is de lijst???

Snel, vriendelijk, niet oordelend

Ik heb een lichte tandarts fobie en ben heel lang niet gegaan. Jawad is vriendelijk, to the point en niet oordelend. Erg fijn.

erg duur

Ik vind de rekening erg hoog en gaat per 5 min

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima ontvangst, en snel aan de beurt.

Tandarts en assistentie vriendelijk en vakkundig.

Kundig en vriendelijk

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig en goed geholpen door het team.

Heel attent en behulpzaam

Het was gewoon goed

Goed zoals behoort / verwacht

Conform verwachting na het vertrok van dhr. Marechal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik heb er een hekel aan om naar de tandarts te gaan.

Tandsteen verwijderen

Het tandsteen verwijderen ging dit maal met slechts lichte pijn aan mijn tandvlees, dat is wel eens anders geweest. Ik vraag me dus af of het die keren met de pijn er de ervaring wel was. Deze ervaring was uitstekend, de volle 5 punten, ik geef echter een punt minder omdat het zo goed als onmogelijk is een afspraak te maken, ik sta op een wachtlijst en de intervals tussen de schoonmaak maken dat tandsteen veel hardnekkiger wordt, de hardheid en hoeveelheid tandsteen groeit exponentieel en wordt volledig schoonmaken in reguliere tijden onmogelijk. De schoonmaak tijd gaat gemiddeld omhoog en zo ook de onkosten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zorgvuldig onderzoek en uitleg van de conditie van het gebit duidelijk en uitleg over de vervolgstappen. Aardige leraar

Mijn ervaring is goed

Snel terecht voor de behandeling.

Deskundig en vriendelijk

Vriendelijk

Vriendelijke, op tijd en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nette omgeving en vriendelijke hulpverleners!

Zie bovenstaand.

Vriendelijk

Vriendelijk en goede uitleg wat er gaat gebeuren.

Snel behandeld

Goed uitleg en behandeling

Zie hierboven

oke

normaal prettig

Tot de volgende keer

Erg goed.

Ben enorm bang voor de tandarts maar ze nemen echt de tijd voor je. Ze stellen je gerust en geven antwoord op je vragen.

Goede sfeer en meedenkend

Fijne tandarts om heen te gaan, ik zelf ga er al sinds mijn jeugd. Het heeft een goede sfeer en de mensen die er werken zijn zeer prettig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en heel vriendelijk!

Tandarts, assistent en medewerker bij de receptie, allen vriendelijk en professioneel. wachtruimte is goed ingericht en schoon.

Goed en duidelijk

Procureurweg 4 a