Prima geholpen.

Sanne luistert goed naar de pijnklachten en anticipeert daar prima op door direct de verschillende opties te benoemen om daarna vakkundig aan de slag te gaan. Wat ik vooral fijn vond was dat ze zachthandig te werk ging, wat prettig is als je veel tandpijn hebt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt altijd goed ontvangen en rustig behandeld met goede uitleg wat ze gaan doen. Ook voor de kids zijn ze zeer rustig en nemen ze de tijd.

Aardige en vriendelijke tandarts

Niet m’n favoriete hobby, maar aardige tandarts, weet eigenlijk niet hoe ze heet. Goede uitleg bij vragen en goede sfeer voor zover relevant bij de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijdeen goede behandeling en vriendelijke mensen

Prettig geholpen

Deskundige aanpak Keurig vooraf uitleg over aanpak en handelingen Vriendelijke benadering, zowel bij binnenkomst als in de behandelkamer Teamwork

vriendelijk en professioneel

Ik was erg goed en snel geholpen met tips voor mondverzorging.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen klachten, alles goed.

Alles goed, geen klachten.

Vriendelijke tandarts

Ik kwam hier de 1e keer en werd goed ontvangen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne meedenkende tandarts met zachte handen. (:

De eerste tandarts (en assistente) die mijn mond kan verzorgen zonder druk op mijn kaken te geven, wat erg fijn is als je bekend bent met kaak luxaties. Daarnaast ook meedenkend in mogelijkheden van de persoonlijke situatie en heel helder in de communicatie. Niet alleen aangeven wat het advies is, maar ook laten zien waarom. Ik ben heel erg tevreden met deze tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

voldoende uitleg van hoe en waarom.

Professioneel en prettig

Professioneel en prettig

Efficiënt

Korte controle met verwijzing naar mondhygiënist.

Tevreden

Tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed ontvangen en geholpen. Duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Probleem goed en snel verholpen

Stuk kies/vulling afgebroken. Gebeld, afspraak gemaakt. Probleem is verholpen, nieuwe vulling. Nog extra informatie gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Praktijk heeft alles in huis

Goede uitleg bij behandelplan, un mijn situatie implantaat en kroon

Goed ervaren

Goede uitleg wat er gaat gebeuren

Fijne tandarts

Fijne tandarts , vriendelijk en persoonlijke aandacht

Vriendelijk geholpen.

Duidelijk en goed geholpen.

Werft goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sanne heeft de vulling fijn glad afgewerkt

Goede prettige behandeling

De 30 seconden zijn al om.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vlot, prettig, verzorgd en nauwkeurig.

Vriendelijke benadering, vertrouwd, efficiënt.

Snel en vriendelijk geholpen

Tussentijds gebeld dat er een plaatsje vrij was en snel en goed geholpen

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen