Snel en vriendelijk geholpen

Tussentijds gebeld dat er een plaatsje vrij was en snel en goed geholpen

goed advies

goed advies

Vriendelijke mensen

Vriendelijk personeel. En weet wat ze doen. En geven goed advies als je iets niet weet.

Belangstellend

Ook naar de patiënt toe

Goed en vriendelijk behandeld

Prima behandeling dit bezoek

Vakmensen

Goeie behandeling

Oké

Vriendelijke aardige tandarts en assistente. Ik ben een hele lange tijd (ongeveer 44 jaar) niet naar de tandarts geweest. Alleen als het moest liet ik er één trekken. Ik had tandartsen vrees. Ik ben nog steeds ontzettend bang voor wat er gaat gebeuren. Maar bij haar, voel ik me veilig. Ze heeft bij mij alleen de wortel van een verrotte kies er uitgesneden, uiteraard met verdoving. Zelf had ik van nu moet het toch gebeuren. Ik had kiespijn aan deze verrotte kies, die alleen nog bestond uit de wortel. Beide (tandarts en assistente) stelde mij gerust. De verdoving deed minder pijn of dat nu komt door haar of dat er vooruitgang is geboekt en er een dunnere naald wordt gebruikt, ik weet het niet. Vroeger ging ik tijdens de verdoving al onderuit van angst, maar nu ging het goed. Binnenkort gaan ze een oude vulling vernieuwen voor een nieuwe. Ik ben benieuwd hoe ik er daarna over denk.

hele fijne kundige tandarts

heel zacht in de mond

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima praktijk kom er al jaren

Duidelijk uitleg en eerlijke advies.

helemaal super

stukje van kies afgebroken en ik kon meteen dezelfde dag komen. Tandarts Romy was vriendelijk en ze vertelde steeds wat ze ging doen. het deed helemaal geen pijn en de kies ziet er weer als nieuw uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling door mondhygiëniste.

Staat hierboven al.

Goede, kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Communicatie met kinderen kan beter

Communicatie richting kinderen om poetsgedrag te bevorderen van de positieve kant benaderen ipv de negatieve kant. Hiermee wordt veel meer bereikt i.p.v. juist angst creëeren voor de tandarts.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

goed en relax

zo

Snel en vriendelijk geholpen

Ik had een vriendelijke tandarts, Die alles goed uitlegde, ze gaf zelfs complimenten dat geeft je altijd een goed gevoel

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Transparante, Professionele en "WARME" praktijk.

Bij Steef is het altijd feest (professioneel, gezellig en goed) en qua tandarts hebben we pas de 1e ervaring gehad na de wisselingen in de praktijk, dus lastig definitief oordelen. De 1e indruk was een 8.

Heel goed geholpen

Geen bijzonderheden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst goede uitleg.

Matig

Ik heb drie personen naast mijn stoel gehad waarvan 2onbekende en ze stelden zich niet voor. Ik vond het onprofesioneel.

Erg goed

Snel geholpen, netjes en goede tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en voor altijd onze tandarts

Fijne praktijk

Samenwerkende tandartsen praktijk is een fijne praktijk. We hebben een goede tandarts die haar vak verstaat.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik wil geen oordeel geven

Tandarts is nodig voor mijn mond gezondheid.

Zeer prettig

Goed geholpen,en geinformeerd tijdens de behandeling.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen