Luisterend oor, legt alles goed uit. Vriendelijk en rustig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geweldige tandarts die tijd voor je problemen neemt

Ik heb veel pijn aan de linker bovenkant van mijn gebit/kaak. Het kan ook aangezichtspijn zijn. De tandarts heeft goed onderzocht of mijn probleem aan mijn gebit lag en heeft ook een foto gemaakt om zeker te zijn. Het ligt niet aan mijn gebit maar het is neurologisch. Dus ga ik terug naar mijn neurologe.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Luisteren goed mag me hand opsteken om te slikken

Goed geregeld en kundig

Afspraak goes geregeld. Kundig personeel

Goed geholpen door Stephanie

Zoals altijd erg goed geholpen

Aanmelden gemakkelijk

Goede verzorging zeer correct

Altijd fijn

Deskundig en vriendelijk

Deskundig

Wat te weinig tijd voor komende behandeling.

Vriendelijke tandarts

Hele vriendelijke Tandarts Legt alles goed uit

Zeer prettig.

Heel fijn, altijd duidelijke uitleg. En vriendelijk personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na een aantal mindere ervaringen, nu weer een fijne ervaring gehad.

Na een aantal mindere ervaringen, deze keer om een specifieke tandarts gevraagd. Na lange tijd weer de stap genomen een afspraak te plannen. Gelukkig een hele fijne tandarts en assistent. Onvrede ook kunnen bespreken en hebben goed kunnen kijken wat op dit moment het beste plan is. Helaas alleen wel een lange wachttijd bij de mondhygiënist

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en goed behandeld

Alles netjes uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede kennis van de tanden en benadering van de patiënt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke medewerkster en alles weer netjes

De mondhygiëniste heeft alles weer netjes schoongemaakt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Was zeer goed. Zeer fijn behandeld.

snel en goed geholpen

Na het afbreken van een tand , de praktijk gebeld ik werd netjes te woord gestaan en ze deed er alles aan om zo snel mogelijk een afspraak te regelen . Na een hal uur ben ik terug gebeld en kon dezelfde dag terecht De tand is vakkundig , en netjes hersteld .

Voelde gehaast

Tijdens de controle werd gevraagd of ik flosdraad of iets anders gebruikte voor mijn kiezen, dat deed ik niet. Ik flos vooral de voorste tanden omdat die dichter op elkaar staan. Er is na de vraag niks weggehaald bij de kiezen, zowel niet met het apparaat als het haakje. Tijdens de controle kreeg ik de mogelijkheid om te slikken, tijdens het weghalen van tandsteen niet. De zuiger zat vrij ver in mijn mond en drukte op mijn tong, waardoor ik alleen maar meer het gevoel kreeg om te slikken. Tijdens de andere controle momenten werd zowel boven als onder het tandsteen weggehaald, ook bij de kiezen werd er wat gedaan. Nu werd er alleen een beetje beneden bij de vier voorste tanden wat gedaan naar mijn gevoel. Daarnaast voelt het op die plek niet zo open als de andere keren dat er tandsteen weggehaald werd. Mede daardoor voelde het alsof ik sneller klaar was dan normaal.

Goede info, prettige omgeving

Voor een controle en evaluatie van half jaar ervoor, prima verlopen, geen bijzonderheden

Snel geholpen, aardige medewerkers

Prettig

Alles volgens afspraak

Gewoon alles volgens afspraak en fijn en kundig persoon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn, ik had tandarts M. Pouwels. Zij is altijd heel lief en opgewekt, Verteld alles heel rustig en duidelijk. En ook haar assistente is heel lief We hebben zelfs gelachen met zn 3en

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vlot geholpen, ik kon er “even tussendoor” en een goed advies

Ik werd snel geholpen. De wachttijd was minimaal. Ook mijn vervolgafspraak is vlot geregeld en op zeer korte termijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een goede ervaring bij jullie !

Vriendelijke tandarts & assistente. Meedenkend. Heel leuk tegen de kinderen, stelt ze echt op hun gemak

Ontzettend fijn geholpen

Ik ben sinds mijn overstap naar deze tandarts erg te tevreden. Angel en deze assistente weten precies hoe ze met angstige patiënten om moeten gaan en dat is superfijn.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen