netjes geholpen en goede communicatie

Controle goed afgewerkt en goede ui9tleg over mogelijke toekomstige problemen

Goed geholpen.

Precies verteld,wat er ging gebeuren en ruimte voor overleg.

Uitstekend geholpen!

De behandelingen zelf is kundig en snel, zowel van de tandarts als van de assistente. Ze leggen het hoe en waarom van de behandeling duidelijk uit, geven aan wat er gedaan wordt en houden in alles rekening met de patiënt. De sfeer is vriendelijk en ontspannen. Een tandarts bezoek is geen uitje, maar op deze manier ook totaal geen straf. Ik teken er voor.

Rustige uitstraling

Geen stress en rustige werkwijze

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was helemaal niet zenuwachtig

Ze stelde mij meteen op mijn gemak.

Snel en goed geholpen

Fijn dat er nog persoonlijke service bestaat

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke toelichting van de behandeling

accurate behandeling

de mondhygieniste nam alle tijd, ook om mijn vragen te beantwoorden

Tandsteen verwijderen

Er is geen tandsteen verwijdert Bij rien drost gebeurde dat wel

Grondig controle onderzoek

Ik had een halfjaarlijkse controle afspraak. De tandarts heeft alles grondig nagekeken en tandsteen verwijderd. Geen problemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben heel goed geholpen

Persoonlijk en gezellig!

Ons tandarts bezoek met de hele familie was weer ‘gezellig’ en ook heel persoonlijk. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en goed uitgelegd wat er speelt in de mond. De kinderen (4-7-10) vinden het ook geen probleem om mee te gaan. Ze mogen zelfs meekijken, vragen stellen en rondlopen. Onze tandarts legt op een hele goede en leuke manier uit wat ze allemaal doet. Ze kan de kinderen zelfs enthousiast maken voor jullie beroep!

Erg prettig en professioneel

Er werd echt naar mij geluisterd, ook werd mijn mening gevraagd en werd ik betrokken bij de behandeling. Dit was mijn eerste afspraak bij deze tandarts en mondhygiëniste en het was een erg prettige ervaring.

Vakkundig

De behandeling naar alle tevredenheid ervaren!

Prettig

Goede uitleg over de te nemen stappen.

Tanden verbleken

Personel erg goed ik ben erg blij daar na toe

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heldere en begrijpbare uitleg behandeling

Duidelijke uitleg rondom de behandeling en adviezen van de preventie assistent

Ben zeer tevreden

Altijd vriendelijk en behulpzaam. Neemt de tijd voor je ik ben zeer tevreden

Prima geholpen

Het is alleen jammer dat ik voor mijn prothese terecht ben gekomen op donderdag en betrokken tandarts is alleen op donderdag aanwezig wat het maken van een afspraak moeilijker maakt

Professionele, vriendelijke medewerkers

Erg fijn bezoek! Ging heel soepel, met vriendelijke medewerkers. Het is meestal niet iets waar je enorm naar uitkijkt maar de ontvangst maakte het een stuk prettiger.

Goed behandeld

Op tijd binnen geroepen Goede controle beurt met duidelijke uitleg Netjes tandsteen verwijderd Zeer vriendelijke assistente Gewoon goed behandeld

snel en goed geholpen

Vriendelijk en vakkundig behandeld.

voldoende

snel geholpen, wel enige discussie over wel/geen antibiotica ivm voorgeschiedenis.

Heel ontspannen

Ontzettend fijn ontvangen door assistente en tandarts. Aangegeven dat ik vreselijke angst heb voor de tandarts. Alleen al voor controle. Alles werd duidelijk uitgelegd, er werd continue gevraagd hoe het ging, mijn ervaring was hierdoor erg fijn. Ook een hand bij binnenkomst en bij het weggaan vind ik veel persoonlijker.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen