Je krijgt altijd goede uitleg wat men gaat doen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik word altijd vriendelijk ontvangen

er wordt altijd vertelt, wat er moet gebeuren. Dat is fijn, geeft rust.

Prima behandeling.

Fijne tandarts, alles wordt besproken wat er gedaan wordt.

Geholpen

Netjes uitgelegd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd vriendelijke tandarts en assistente

Ben speciaal voor deze mensen hier gekomen . Vriendelijk en goede hulp bij angst

Beste tandarts!

Ze steld je gerust en legt tijdens de behandeling uit wat ze gaat doen, ook de assitente is goed.

Klantvriendelijk, op tijd en goed georganiseerd

Klantvriendelijk, op tijd en goed georganiseerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vooral als je bang bent

Echt super blij dat dit mijn tandarts en assistente is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

gewoon goed zoals het hoort.

schei uit met dit soort onzinenquêtes. Ik doe er niet meer aan mee.

Prima behandeling

Tandarts en assistente, zijn duidelijk in hun uitleg Behandeling is prima Denken met je mee Goede ervaringen Vr. Gr.

Deskundig en betrokken

Martine Pauwels is rustig, betrokken, legt goed uit en is zich bewust van financiële consequenties voor haar patiënt.

Vakmensen goeie behandeling

prettig bezoek, goede uitleg

de tandhygieniste is vriendelijk en legt alles goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen schrik van te hebben om naar de tandarts te gaan.

Vind het niet erg meer om naar de tandarts te gaan. Ze leggen alles goed uit wat ze gaan doen. Bij een tand trekken heb ik helemaal niks van gevoeld en ook erna was alles goed, dat zal natuurlijk persoonlijk zijn maar ik heb er goede ervaringen mee.

Verwarrend

Ik had een afspraak gemaakt met de tandarts voor de half jaarlijkse controle maar ben alleen geholpen door een assistente die tandsteen verwijderd heeft. Ik vind het raar dat ik voor een half jaarlijkse controle geen tandarts te zien krijg. Volgens haar was er geen afspraak gemaakt met de tandarts wat volgens mij toch de bedoeling is van een half jaarlijkse controle. Waarom verweiderd de tandarts zelf de tandsteen niet?

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Terzake kundige én vriendelijke tandarts

Prima, brengt rust, heeft humor en werkt ondertussen gewoon door.

Tot volle tevredenheid

Meer dan tien jaar patient geweest. Diverse behandelingen gehad tot volle tevredenheid. Ik ga verhuizen, de regio uit en zal dus jammer genoeg een andere tandarts en mondhygieniste moeten zoeken

hele fijne praktijk

Ik ga hier graag heen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een tandarts waar ik graag naar toe ga.

Wachttijd was kort en de ontvangst vriendelijk. Vervolgens een professionele behandeling en tevreden de deur weer uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijn om eerst een behandelvoorstel te krijgen.

Dat vond ik prettig, zodat ik zelf de keuze kan maken.

Gewoon goed

Goede ervaring alleen jammer dat je voor de behandeling steeds terug moet, vroeger werd dit gelijk gedaan

Heel clientvriendelijk.

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professioneel, vriendelijk en vakkundig als altijd.

Prettig

Er moest een kies verwijderd worden. Daar zag ik wat tegenop. Dit aangegeven te hebben. Hebben de tandarts en assistent heel rustig en netjes gewerkt. De verdoving deed bijna geen pijn en de kies is goed verwijderd. Ze namen er de tijd voor. Super!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen