Efficiënt

Duidelijke uitleg, geen pijn en efficiënt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prima behandeling , strak op tijd.

loopt allemaal prima

Kindvriendelijk

Neemt de tijd, zeer kindvriendelijk

Fijne ervaring

Fijne ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Top bellen en je kunt terecht

Had een stuk kies afgebroken. Ellen voor een afspraak, was niets over voor de vrijdag. Totdat ik gebeld werd dat iemand uitviel dus een plekje voor mij.

Tevreden

Volgens afspraak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en vriendelijk geholpen.

De behandelingen die ik heb ondergaan en goed uitgevoerd.

Mijn bovengebit is wer passend gemaakt. Uitstekend werk van Janny Buiks

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts neemt de tijd voor je legt goed uit wat hij doet. En hij stelt de kinderen gerust waardoor ze nu allebei voor het eerst alleen in de stoel hebben gezeten en een kinder controle hebben gehad

Zeer positief

Prima overgang geregeld naar andere tandarts nav vertrek Philippe

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heb een goede vervanger gekregen.

Deze tandarts is heel duidelijk samen met zijn assistenten zijn heel goed in uitleggen wat ze gaan doen. Weet niet hoe deze tandarts heet.

Alles goed uitgelegt

Goed behandelt

Fijne professionele ondersteuning

Goede adviezen fijne behandeling. Stephanie ga zo door! Tandartsen zou fijn zijn als die wat rustiger zijn en meer inlevingsvermogen hebben

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel rustig, geduldig en luisteren naar je vragen. Duidelijke uitleg en goede behandeling gehad.

Klantvriendelijk

Ik heb de laatste tijd 2/3 verschillende tandartsen gehad ivm dat mijn vaste tandarts was gestopt. Nu was ik weer met een andere tandarts maar snel gaf ze aan dat ze nu het zelfde gezicht willen laten zien en dat ik haar mag verwachten. Ze was erg klantvriendelijk en kon me goed op me gemak stellen.

Snel en goed geholpen

TopTeam

Zeer deskundige preventieassistente (Daisy) en tandarts (Angel). Nemen de tijd, kijken naar de patiënt én de medische geschiedenis / huidige situatie en de sfeer is heel erg prettig en professioneel.

Goede uitleg

Sorry ik was bij de verkeerde praktijk en daarom te laat, ben als nog geholpen prima service.

Was goed

Goede uitleg en geruststellend

Professioneel en geduldig

Zeer kundige en geduldige Tandarts, haar perfectionisme geeft mij als cliënt een gerust gevoel.

exellent

i am happy with my dentist , he is real professional

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niets meer aan toe te voegen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn gebit is er alleen maar beter van geworden.

Super goed.

Ik kreeg een mail dat ik een tijdje niet geweest was ( 6 jaar ) gelijk gebeld en kon de volgende dag terecht. Ik ben goed geholpen en aardige mensen.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen