uitstekend behandeld

vriendelijk en gauw aan de beurt.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Over het algemeen was het goed

Ik heb alleen een klein probleem met de service. U doet niets voor het implantaat

super

geweldige mondhygiëniste.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk en vlotte behandeling

Geeft duidelijk aan wat ze gaat doen (en waarom) en geeft extra uitleg indien gevraagd. Zeer vriendelijk (ook de assistente).

Prima.

Volgens afpraak en accuraat.

prima geholpen

jammer dat de behandeling pas 20 minuten na de geplande tijd kon beginnen de stagere mag wel iets duidelijker zijn als ze iemand uit de wachtkamer ophaald

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

zoals al jaren is alles weer naar wens verlopen

Gewoon goed

Ik kom al ruim dertig jaren bij deze praktijk en haar voorgangers en ik kan niet meer zeggen: gewoon goed! Niks uit de hoogte en je wordt behandeld zoals ik het zelf ook zou doen!

Begintijd Afspraak was wel 15 min uitgelopen

vriendelijk

ik werd vriendelijk en respectvol geholpen

Vakkundig

Ervaren en zeer vakkundige mondhygieniste

Vakkundig en goede uitleg

Prima geholpen

Volgens afspraak , goed verlopen

Stelt mij op mijn gemak

Tandarts Stelt mij op mijn gemak, waardoor angst minder werd Behandeling ging goed!

Goede zorg

Goede zorg

Goed en snel geholpen

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ze zijn aardig en hulpzaam ze don hun werk goed en altijd goede advis

prima ervaring

Philippe Marrysael,al zeker 20 jaar bij Philippe in de praktijk geweest nam altijd de tijd voor me en gaf me goede adviezen.Jammer dat hij weg gaat.Voor mij heel moeilijk welke tandarts ik moet kiezen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en goede uitleg!

Prima tandarts

Wordt hier altijd keurig geholpen. Jammer dat mijn huidige tandarts deze praktijk gaat verlaten.

Prima.

Geen wachttijd en netjes en snel behandeld

Zeer goed geholpen

Uitstekende praktijk met vriendelijke medewerkers. Goede uitleg van de behandeling

Al jaren bij Anne-Marie

Ze is altijd erg gezellig en kundig. Blij met haar als Mondhygiëniste. Top!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen