Behandeling goed en zonder pijn uitgevoerd

Gaatje moeten vullen. Zonder verdoving uitgevoerd. Geen pijn ervaren en behandeling vlot uitgevoerd

Vakkundige tandarts

Is prima. Kost best wel wat, maar het is weer keurig in orde en zoals gezegd ervaar ik de tandarts als vakkundig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen enkel probleem gehad.

Op korte termijn heeft de praktijk mijn “defecte” kies weer in het gareel weten te krijgen. Daar ben ik heel blij mee.

Veel kunde en begrip

Heel rustig en zeer aimabel

Duidelijke uitleg, kundige behandeling

Duidelijke uitleg, kundige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn goed en aardig geholpen met goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Je wordt netjes en goed geholpen

Je wordt netjes geholpen

Geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima, kon snel komen na klacht

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super goed geholpen door de tandarts en haar assistente.

Er moest een kies getrokken worden en die zat heel erg vast. ze moest hem uiteindelijk in 3 stukken boren, het was hard werken voor de tandarts en haar assistente maar ze hebben de klus geklaard.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ze hebben het goed gedaan.

Ze hebben het goed gedaan.Maar niet altijd.

Zeer vriendelijk

mijn ervaring is super verlopen kreeg goed advies voor mijn proteze en een goed uitleg voor de oplossing daarvan.

A

B

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen en duidelijkeuitleg onderhoud kunstgebit.

Als prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Hele vriendelijke tandarts en assistente met goede uitleg!

Wij kwamen voor de 1e keer bij tandarts Tsakov, nadat we altijd heel graag bij Philip Marysael kwamen. Bij onze zoon waren wat bijzonderheden en hij liet ons meekijken en gaf duidelijke uitleg. Ook de assistente was heel vriendelijk. We voelden ons op ons gemak.

Vriendelijk en goede behandeling

Vriendelijke en goede behandeling zoals altijd bij de behandelingen die ik gehad heb bij Phillipe zolang als ik hem ken.

goed en klantvriendelijk

zoals ik hierboven al heb aangegeven

Goede behandeling met uitleg

Professionele behandeling, duidelijke uitleg en zorg.

Prettig geholpen.

Goed en vriendelijk geholpen ook met de kinderen. Xxxx

Alles in goed overlleg

Ondanks dat mijn gebid niet optimaal is,wordt er alles aan gedaan,om het zo lang mogelijk te laten functioneren .Dit in goed overleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

voelde me meteen op mijn gemak

voor de eerste keer bij tandarts Bart. Hij was heel duidelijk en had alle tijd

snel en goed geholpen

positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tot nu toe geholpen in een zeer ontspannen sfeer!

Alles werd op een rustige manier gedaan en uitgelegd! Hopelijk zijn de vervolg behandelingen ook op dezelfde manier!

Goede rustige tandarts

Helaas noodreparatie nodig aan een kies ivm dat de vulling eruit was gegaan. Bij aanvang behandeling geen verdoving gevraagd (wel aangeboden) op een bepaald moment wel nodig. Dus alsnog gezet. Goede uitleg bij ieder stukje van de behandeling. Helaas staan bij mij de kaken niet goed, en door de behandeling is mijn kaakpijn weer heel heftig geworden. Na 6 dagen nog flink last

Beetje tegen gevallen

Heftige behandeling