Tandarts die rustig is en de tijd neemt om je op je gemak te stellen

Als jaren zeer tevreden, helaas gaat deze tandarts de praktijk verlaten. Heel ons gezin gaat hem ontzettend missen. Philip nam de tijd, was rustig en stelde je op je gemak.

Snel en goed geholpen

Snel en goed geholpen

Super gezellig bij Romy

We hadden controle bij Romy en was helemaal gezellig. Zij en haar assistent waren heel leuk, lief, en we willen nu altijd bij hun. Dank jullie wel en tot de volgende keer!

Goede service en behandeling

Netjes op tijd aan de beurt en gemakkelijk om afspraak te wijzigen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg lieve tandarts en assistente…nemen angst weg bij je

Goed en zorgvuldig

Erg tevreden over mijn behandeling. Wederom goed en zorgvuldig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

snel een afspraak kunnen maken

Om een ontsteking te verhelpen was een wortelkanaalbehandeling noodzakelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Alles verliep naar behoren. Makkelijke inchecken. Korte wachttijden. Efficiënt behandeld.

goed geholpen

gaf goed uitleg en heeft me erna goed geholpen

Mooie prothese

Ik werd goed geholpen en moet nog op nacontrole. Ik wilde weer witte tanden en heb die ook gekregen. Ik kan nog niet zo goed eten omdat er een pijnlijke plek is waar de prothese niet goed zit.

Geruststellend

2 kiezen laten trekken en ik ben al geen vriend van de tandarts. Ging er met knikkende knieën naar toe. Maar door de uitleg en rustige manier van benaderen kwam ik tot rust en is alles van een leien dakje gegaan.

Vriendelijk ervaren personeel

Zeer vriendelijk kundige tandartsen en assistenten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

heel prettige zachte en vaste hand, goede uitleg en fijne sfeer

heel goed

Prima geholpen

Zeggen wat ze gaan doen en of ze ook datgene willen doen voor akkoord

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super goede behandeling en advies

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel bang maar bij deze 2 pers voel ik me niet zo bang meer veel minder zijn super goed angel en zijn assistent topteam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne tandarts, jammer dat Philippe weg gaat

Goede ervaringen, zorgvuldig en altijd in overleg met klant

super goed

Super aardig en rustgevend

Een hele sympathieke tandarts dhr, A. Tsakov, mijn complimenten

Een hele sympathieke tandarts dhr, A, Tsakov, mijn complimenten

6 implantaten laten zetten voor klikgebit niks van gevoeld echt top

Zeer deskundig en klantvriendelijk

Vriendelijk.

Vriendelijk duidelijk uitleg en de tijd voor je nemen

vriendelijk en begripvol.

Zeer aardige tandarts met begrip voor mijn angst.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen