Uitmuntend behandeld!

Afgelopen weekend kreeg ik een beetje last van mijn kies, de pijn viel wel mee. Op maandagavond voelde ik me niet zo lekker, maar ik legde daarbij geen relatie met mijn kies. Dinsdagmorgen heb ik me zelfs ziek gemeld bij het werk. Voor de zekerheid coronatest gedaan, uitslag negatief. Toch voor de zekerheid spoedafspraak gemaakt on er even naar te kijken en jawel ontsteking van de kies. Voorgesteld om direct wortelkanaal behandeling te doen, in de pauze van de behahndelaars Angel en Daisy. Na 1 uur kon ik weer naar huis. Volgende dag was ik weer bijna hersteld en vandaag kan ik weer gaan werken! Fantastisch werk geleverd, nogmaals dank!!

Okke

Jammer van de wachttijd, 15 minuten.

Prima !

Snel en goed geholpen

Dit weekend had ik last van mijn verstandskies. Ik belde maandag en kon dezelfde dag terecht. De tandarts en assistente waren heel vriendelijk. In overleg besloten we de kies eruit te halen. Voor ik er erg in had, was het gebeurd. Geen pijn ook niet toen de verdoving was uitgewerkt.

Goed en snel geholpen

Vakkundig geholpen

Zoals altijd prima

Prima praktijk, altijd fijn geholpen door Anne-Marie

Goed gevoel

Als ik buiten kom, en ik ben bij Stefanie geweest...heb ik weer zo'n schoon gevoel. Zo van: ik kan er weer ff tegen. Bedankt !

Een prettige eerste ervaring

Ik was zeer blij met de dame en heer (tandartsen) die mij hebben geholpen. Ze begrepen dat ik heel bang was en niet goed in mijn vel zat. Ze namen de tijd voor me en ook om alles goed en rustig uit te leggen. Ze vertelden dat er niets zou gebeuren wat ik niet wilde en dat ik de regie in dit alles mocht hebben. Gelukkig had ik ook nog eens geen gaatjes ofzo en hoefden er alleen foto s gemaakt te worden. Dit was zowaar voor mij een fijne ervaring (wat ik nog nooit eerder bij/met een tandarts heb meegemaakt).

Fijn geholpen

Fijne vriendelijke professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik werd netjes en op tijd geholpen

Weer naar huis met perfecte tanden

Meestal goed

Weet ik nog niet afwachten de volgende afspraak komt nog.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Er wordt onvoldoende uitgelegd.

Tussen de behandelingen zit heel veel tijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn bezoek was prima. Alleen jammer dat ik een extra afspraak moet maken om een gaatje te vullen. Ik hoor vaak dat dat in dezelfde afspraak al gedaan kan worden. Verder was dat het enige minpuntje

Ik ben perfect geholpen.

Ik ben vriendelijk ontvangen en heb duidelijk uitleg gekregen van alle stappen die gezet moesten worden.

Vriendelijke en snelle behandeling

Ik kom al jaren bij deze mondhygiëniste. Voelt vertrouwd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een afgebroken kies werd bekeken. Foto gemaakt en toen bleek er ook een ontsteking bij de wortel te zijn. Besloten werd om kies op een later moment te trekken. Omdat ik toch bijna een tandcontrole zou laten uitvoeren, deze meteen uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer tevreden met mijn tandarts

Na enige wisselingen weer een vaste tandarts, erg blij mee!

Vriendelijk

Rustig en vriendelijk

goede zorg

Er wordt verteld wat er gedaan word en wat ze nu gaan doen

Fijn geholpen

Op een gezellige manier

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede behandeling, kundig en vriendelijk

Echt aandacht. Zeer vriendelijk. Snel geholpen

grondige behandeling

onplezierig maar dat ligt aan de behandeling en niet aan de behandelaar.

Heel fijn

Vriendelijk en duidelijk advies voor het reinigen van mijn gebit

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel een afspraak kunnen maken

Behulpzame receptionisten. Op korte termijn n afspraak kunnen inplannen. Duidelijke uitleg door de tandarts en de assistente.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen