Rust en aandacht voor de patiënt

Tandarts brengt bepaalde rust en luistert goed naar je. Assistente heeft ook aandacht voor je en stelt je op je gemak. Kinderen voelden dit ook zo.

Goede ervaring

Goede ervaringen, uitleg en plan is duidelijk, eerlijk, meedenkend begripvol en ook vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks beetje spanning is het gezellig

Open en spontaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede ervaring en goede uitleg

Heel goed en fijn

Fijne ervaring

Gewoon goed

Duidelijk gesprek over de toestand van het gebit en nette en goede jaarlijkse controle

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen door de behandelaar

Ik voel me op mijn gemak, blijft toch altijd spannend hoe het ervoor staat

Goede behandeling

Werd gerust gesteld en de behandeling verliep rustig en voelde me zo op m’n gemak

Fijne samenwerking

Vakkundig

Vakkundig geholpen en goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk, gezellig en kundig geholpen.

Heel goed.

Prima vriendelijk

Volgens mij was mijn afspraak met Martine, maar ik weet t niet zeker

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd correct en kundig !

Nette praktijk, je wordt er altijd correct en kundig geholpen !

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Met veel aandacht behandelde de tandarts mij

Snel en professioneel

Snel geholpen door deskundige tandarts. Nam de tijd en legde alles goed uit.

uitstekend en klantvriendelijk

heb uitstekende ervaringen en ben altijd heel goed geholpen

Geen opmerking

Geen opmerking

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ervaren mensen die je met zorg behandelen

Fijne tandarts en assistente. Stellen je gerust en behandelen je met grote zorg.

prettig

prettig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nu is de klacht goed verholpen maar het was wel het 4e bezoek voor dezelfde klacht

Had een betere ervaring De behandelende tandarts moet ik de vervolg behandeling doen als klacht niet is verholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben ontzettend bang maar ben super vriendelijk geholpen.

snel en accuraad.

goed geholpen.

Goede benadering.

Ik was altijd bang van de tandarts, nu ga ik er wel heen. Vriendelijke tandarts.

klant gericht

Het is fijn dat de tandartsenpraktijk zo’n goede tandarts heeft aangetrokken, service gericht, kundig, precies op tijd, en duidelijk vertellen wat hij ging doen, alle reden hierom deze praktijk aan te bevelen!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen