Snelle patiëntvriendelijke behandeling.

Na het bellen dat ik een pijnlijke kies had kreeg ik meteen een afspraak voor behandeling. De tandarts en assistente hebben mijn klacht bekeken en in goed overleg mij meteen geholpen. Ben heel tevreden over de tandarts, helaas heb ik zijn naam niet genoteerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Super leuke meiden erg vriendelijk en relax. Ondanks dat je zelf niets kan zeggen in de stoel, toch een prettig ontspannen gesprek.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dat weet ik pas als ik de rekening heb ontvangen.

Dat weet ik pas als ik de rekening heb ontvangen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

mijn ervaring is heel goed

Ik had een afgebroken kies en deze is prima afgewerkt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

dit was een eerste behandeling, afwachten wat de volgende wordt.

afwachten

Fijn geholpen

Aardige tandarts. Na al die jaren niet meer bang voor de tandarts

Goed. Vriendelijke mensen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

altijd vriendelijk en hebben ze geduld voor mij.

Ik ben meervoudig gehandicapt, en als ik op controle kom hebben ze geduld voor mij en nemen ze de tijd.

Vriendelijke ongevoelige behandeling

Ik laat nooit verdoven bij het vullen van een gaatje. Deze keer heb ik echt totaal geen pijnlijke hinder ervaren tijdens het boren. Het was wel een laatste redmiddel van de verstandskies werd er meegedeeld. Er zit nu wel een randje waar etensresten makkelijker tussen kunnen gaan zitten en ik kan er met het tandenpoetsen zoiezo al niet goed bij komen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen wachttijd, prima geholpen en juist advies.

Prima ervaring

Vriendelijk behandeld.

Gb

Perfect geholpen

Perfect geholpen mooi op tijd

Het scanapparaat

Het nieuwe scan apparaat werkte slecht pakte niet

Uitstekend!

Sociaal, vriendelijk, behulpzaam, meelevend en misschien wel het belangrijkst, er word naar je geluisterd!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

snel, adequaat en bijzonder vriendelijk

ik had een afgebroken kies, waarvoor ik in de ochtend belde. Dezelfde dag kon ik nog komen. Ik werd gelijk geholpen. Tandarts Martine Pouwels is een lieve tandarts, stelt me elke keer gerust en gaat vervolgens ook snel aan het werk. Niet gehaast, maar je ligt niet overbodig lang in je ongemakkelijkheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet meer zoals het is geweest

Kwaliteit van zorg is in de laatste jaren hard achteruit gegaan, ik ga opzoek naar een nieuwe tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 2
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundige tandarts, duidelijke uitleg bij handelingen en/advies. Makkelijk afspraak te maken, op tijd aan de beurt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

ik word altijd vriendelijk ontvangen.

Het voelt vertrouwd. Er wordt altijd duidelijk vertelt wat er gaat gebeuren.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes rustig en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en gezellig as always

Professioneel

Goede adviezen, prettig in omgang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ondanks dat ik het altijd spannend vindt,stellen ze je altijd goed op je gemak. Top!

zeer tevreden

aardige meid met kennis van zaken.

Vakkundig en zeer informerend

Ik werd vakkundig geholpen en werd ook goed geinformeerd, over wat er gedaan werd tijdens de behandeling, also ook water geconstateerd werd bij het onderzoek.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen