Vakkundig en zeer informerend

Ik werd vakkundig geholpen en werd ook goed geinformeerd, over wat er gedaan werd tijdens de behandeling, also ook water geconstateerd werd bij het onderzoek.

Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen. Jammer dat onze tandarts Philip weg gaat.

Vriendelijk, behulpzaam,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk en zeer kundig geholpen!

Er wordt op tijd gewerkt en vriendelijk en zeer kundig behandeld en te woord gestaan!

Erg goed

Wij zijn nu 5 jaar bij tandarts Angel Tsakov. Hij is erg goed. Ik ben blij dat het er is. Bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geregeld keurigop tijd vriendelijk ontvangen door de tandarts en assistente goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De ervaring was goed! Vriendelijk.

Adequate behandeling

Altijd keurig op tijd en goede begeleiding

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Behandelt door een hele fijne, rustige, nauwkeurige tandarts.

Vriendelijke / professioneel

Ze stelt je gerust, en verteld je precies wat ze doet.

prima mondhyg.

prima super

Super geholpen

Ik ben altijd super geholpen!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed. Jammer dat ik las dat tandarts Philippe weggaat.

Prettig en zorgvuldig contact

Prettig geholpen, rustig, voorzichtig en met goede uitleg geholpen.

zoals gewoonlijk goed.

Nagenoeg geen wachttijd, duidelijk uitleg en een prima behandeling van de eventuele klachten.

Niet helemaal goed

Na een vulling was de hoogte achteraf niet goed, waardoor ik terug moest komen. op

Rust

Tandarts was rustig, had iets meer mogen uitleggen.

Vriendelijk en kundig

Nieuwe boven- en onder prothese aan laten meten. Alles werd duidelijk uitgelegd en ik werd vriendelijk behandeld. Jammer dat de technicus alleen maar op de donderdag aanwezig is. Dat beperkt je wel in de afspraken. J. Buiks staat overigens niet in de lijst met behandelaars.

Snel en goed

[prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne medewerkers betrekken cliënt bij de behandeling

Hele fijne ervaring met de behandeling Nemen cliënt serieus en vragen om hun mening

positieve ervaring

hartelijke tandarts en je voelt je op je gemak.

Fijn en professioneel

Ik kom al jarenlang bij de samenwerkende tandartsen in Dongen. Super fijne praktijk. Hele lieve tandarts. Wij worden altijd erg goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd deskundig en in een rustige sfeer

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen