super

vak mensen nemen alle tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne en snelle hulp bij mijn afgebroken tand

Ik kon snel voor reparatie komen. De tandarts en assistente hielpen mij op en prettige en vakkundige wijze. Het resultaat was dan ook prima. Wat ik vooral fijn vond was dat de tandarts mij stap voor stap vertelde wat zij ging doen. Zo was ik voorbereid op wat er ging komen.

Prettige behandeling.

Behandeling bij mondhygiëniste heb ik als zeer professioneel en prettig ervaren.

serieuze aandacht

prima!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekend geholpen en goed advies

Keurig op tijd en kundig geholpen

Vlot geholpen binnen 1 dag voor mijn vacantie

Zoals altijd vakkundig snel en goed, reserveren verzetten is nooit een probleem

Goed ontvangen

Tijdens controle werd alles netjes uitgelegd,

Goed en snel geholpen

Ik heb me net ingeschreven als nieuwe klant na verhuizing naar Dongen. Ik kreeg snel de formulieren toegestuurd en de inschrijving was heel soepel verlopen. Ook kon ik heel snel al terecht voor een controle bezoek, fijn. Praktijk ziet er netjes uit, vriendelijk personeel en goed geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen, vriendelijk en geen wachttijd

Prettige tandartsen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Indy is altijd stipt op tijd, en zorgt ervoor dat m’n tanden weer ontdaan worden van kalksteen

goede tandsteenbehandeling

rustige behandeling en deed geen pijn

Was ptima

Prima tandarts jammer dat ie stopt

Oké

Aardig

Snel en klantvriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geen enkel probleem gehad, alles netjes uitgevoerd.

Zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vraag:is er ook behandeling met zoutspoeling mogelijk??

netjes behandeld.

ik was al lange tijd niet geweest en ben op een aardige, nette manier behandeld.

Prettig

Prettige ontvangst en goed geholpen

Niemand gesproken

Binnen komen, aanmelden op scherm, wordt opgehaald en behandeld. Tot de volgende keer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Gelukkig, een snelle responstijd, bij klachten.

Keurig nette praktijk, aardige tandartsen, nooit lang hoeven wachten. Ik, kan deze praktijk aanraden. Hans Wezenbeek.

Kundig

Twee grote gaten gevuld in een uur, zonder dat verdoven nodig was.

Fijne behandeling.

Procureurweg 4 a