Goed en snel geholpen

De reparatie kon snel en goed worden uitgevoerd.

Gewoon goed.

Iedereen is vriendelijk.

Gewoon goed

Ieder half jaar controle is prima

Goed behandeld. Goede tips

Goede uitleg gekregen

Goed hoor.

Vriendelijk

Prettige sfeer, doen wat nodig is. Vriendelijk.

Voelt vertrouwd

De controle en behandeling worden goed uitgelegd.

ik ben goed geholpen

Prima hoor

Iets meer tijd mogen ze wel nemen. Had gaatjes, daarvoor moest ik 2x terug komen, oké. Ook wat tandsteen, vroeg of ze dat direct wilde doen. Nee, bij de gaatjes. Uiteindelijk nog 2 x geweest voor de gaatjes. Maar tandsteen nog niet gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima benadering van de casuistiek en oplossingsgerichtheid.

Vriendelijke ontvangst en adequate behandeling opstart.

goede ervaring

diskundig geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring is goed maar ik moet eerst alleen de rekening afwachten.

Mijn ervaring is positief. Maar of dat zo blijft als ik de rekening krijg is afwachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik heb een goede ontvangst gehad

De mensen hebben mij goed ontvangen en hebben mij op een vriendelijke wijze behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vind het nooit prettig maar het is nodig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Heel fijn bezoek. Alles werd duidelijk verteld.

Super vriendelijke tandarts. Alle tijd voor de kinderen en de mogelijkheden om ons als ouders te betrekken bij de controle van onze kinderen. En de kinderen te betrekken bij de controle van ons als ouders. We werden heel serieus genomen en alles werd duidelijk uitgelegd.

Heel prettig

Voor ons al gezin worden wij altijd goed geholpen en hij is altijd heel vriendelijk.

Matig

Kreeg informatie die men beter aan mijn ouders hadden kunnen vertellen ik werd hier heel naar van

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Na een consult om advies gevraagd en deze is ook uitgevoerd. Tot nu toe zeer tevreden, behandeling is nog niet klaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettige omgang met patiënten.

Er werd goed geluisterd en snel gehandeld!! Fijne manier van werken.

Fijne tandarts, je hoeft niet lang te wachten en vriendelijk personeel

Fijne tandarts, je hoeft niet lang te wachten en vriendelijk personeel

Snelle behandeling

Bij een afgebroken kies. Kon ik gelijk terecht. Netjes geholpen. Vriendelijke tandarts en assistent. Ook toen bleek dat mijn vulling nog te hoog was kon ik gelijk terug

Hele goede ervaring

Heel fijn en altijd vriendelijk ontvangen

Klantvriendelijk en deskundigheid op

Prettige ontvangst en goede uitleg over de behandeling

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen