Het was de eerste ervaring nadat H. Noorlag stopte half 2022 en deze kennismaking is was zeer aangenaam

Prettig en professioneel

De tandarts is niet mijn favoriete uitstapje, zoals ik denk van vele andere ook niet, maar Martine maakt met haar uitleg wat ze gaat doen doen dat de grootste schrik weg is. Duidelijk in wat er eventueel niet goed is en in de uitleg wat er gedaan dient te worden om erger te voorkomen.

Goede geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Nadat ik bij de mondhygiëniste was geweest wilde ik een afspraak maken bij de tandarts. Ik kon, na even wachten, meteen terecht omdat er plaats was. Geweldige service!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede info over beugel gekregen

Prima service en behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De behandeling van gaatjes in 2 kiezen is deskundig aangepakt!

De behandeling van gaatjes in 2 kiezen in zeer goed aangepakt. Het gaatje in 1 van de 2 kiezen was tot bijna de zenuw doorgedrongen. De behandelend arts sluit niet uit dat na de behandeling het niet uitgesloten is dat de zenuw alsnog afsterft. Tot op heden is dit niet het geval en het zal hopelijk ook niet gebeuren. Terwijl ik regelmatig de tandarts mond hygiënist bezoek vind ik het wel merkwaardig dat de gaatjes in mijn kiezen niet eerder zijn ontdekt.

Wordt er niet beter op

Lijkt een groot verloop onder de tandartsen te zijn. Bovendien lijken ze allemaal parttimers. Gevolg: je hebt geen eigen tandarts meer; voor verschillende behandelingen kun je tegelijkertijd bij meerdere tandartsen onder behandeling zijn. Kortom: erg rommelig en niet prettig. Zoals al eerder aangegeven zou de wachtruimte voorzien moeten zijn van entertainment. Bezoek aan de tandarts is meestal geen pretje en de wachttijd kan worden verlicht d.m.v. lectuur of beeldschermen met mededelingen, actualiteitenprogramma's, nieuwuitzendingen of documentaires of (natuur)films.

Snel

Werd snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel goed, attent, alle aandacht

Zie boven

Tandartsen bijzonder vriendelijk

Maar is alleen jammer dat ik voor aanpassing van mijn bovengebid en onderprothese moet wachten tot september.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes en rustig behandeld.

Namen de tijd en vroegen meerdere keren hoe het met me ging.

Naar tevredenheid geholpen.

Zie bovenstaande

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima behandeling op afgesproken tijd.

Precies op tijd. Vriendelijk. Correct.

Prima,

Vriendelijk geholpen. Blij met eerlijk advies. Zien er naar uit om met de behandeling van tandarts en mondhygienste te beginnen. Vriendelijke groet, Marja & Jaap Bakker

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hoefde niet te wachten, prima geholpen.

Fijn en rustig ontvangst

Zowel de tandarts als mondhygiëniste hebben duidelijk en rustig het plan van aanpak met mij doorgesproken en daarbij mee gedacht om zo effectief mogelijk te werk te gaan.

Deskundig

Deskundig. Vriendelijk helder en eerlijke uitleg over de behandeling

Uitstekend geholpen!

Toen ik belde dat er een stukje van mijn tand af was, kon ik dezelfde dag nog terecht en werd het meteen gerepareerd.

vriendelijke professionele behandeling

Zie boven

Zeer klantvriendelijk.

Rustig en vriendelijk.

Top tandarts

Personeel is altijd vriendelijk. Goede uitleg wat de behandel plan is.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen