fijne tandarts geeft goede uitleg, luistert, naar de clienten hopelijk blijft ze nog lang in jullie praktijk

Zoals gewoonlijk goed behandelt

Vriendelijk en goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijke en meedenkende tandarts.

Een lieve, vriendelijke tandarts die kinderen op hun gemak stelt en meedenkt in het ervaren van een eerste tandartsbezoek.

Prima behandeling

Letten op hoe ik mij voel tijdens de behandeling, dit is heel fijn,

super netjes behandeld

netjes snel behandeld

Bevalt prima

Vriendelijk en nemen de tijd

Prima geholpen

Meedenkend, fijn afspraken samen kunnen voegen. Prettige ervaring voor de kids

Klantvriendelijk en behulpzaam

De mondhygieniste doet haar werk prima en assisteerde voor een afspraak bij de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goed geholpen door super vriendelijke tandartsen/assistenten/ medewerkers

x

Zorgvuldig

Goede en duidelijke uitleg over hoe ze het ging doen.

Was gewoon goed

Net zo tevreden als met tandarts van drrost

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Doet het goed en duidelijk

Deskundig

Ervaren, deskundige mondhygieniste

Correcte behandeling

Goede behandeling, netjes, correct en efficient

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Controlle ging soepel met duidelijke uitleg

Heel goed.

Fijn geholpen.

Voelt niet goed meer

Het voelt gewoon niet goed meer

Vakkundig, grondig en vriendelijk

Prettige ervaring en ook super lief voor kleine kinderen

Klant (kind) vriendelijk

Het valt ons tegen dat we na Drost een nieuwe tandarts kozen. Die we 1x gehad hebben op advies van Drost. Toen wij kwamen hadden we ineens iemand anders zonder dat we het wisten. Weten ook zo zijn naam niet. Maar een heke vriendelijke kundige jongeman. Hem willen we graag behouden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snelle service bij verlies vulling

Twee vullingen verloren na het eten van drop, gelukkig was er iemand uitgevallen en kon ik snel terecht bij dhr Marysael, bij wie ik al vele jaren met tevredenheid kom.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede ervaring met de arts fijn geholpen

de afspraak die is gemaakt is goed gepland,geen exra wachttijd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prettig om betrokken te worden

Ik denk graag mee over het te volgen traject. Dat mag iets meer zijn.

Top service!

Mijn mondhygiëniste heeft haar werk prima gedaan!

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen