Hele fijne tandarts en assistente

Geruststellend Aardig Vakkundig Goede uitleg

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik was erg op mijn gemak

Ik ben altijd erg angstig voor en tijdens een behandeling, daar ging de tandarts en assistent goed mee om, ik werd voor en tijdens de behandeling gerust gesteld TOP

Goede dienstverlening

Uitleg bij alles

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afspraak loopt nooit uit, kundige aardige mensen

Erg fijne praktijk, afspraak altijd op tijd, je hoeft nooit lang te wachten. Kundig en aardig personeel!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Super vriendelijk er n vakkundig

Top geholpen

Ben dezelfde dag geholpen na probleem aan gebit. Wel jammer dat telefonische bereikbaarheid tot 1400 uur is. Maar goed dat de praktijk binnen loopafstand is. :-)

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

philippe is een uitstekende tandarts. hij luistert en denkt goed mee over het behandel plan. jammer dat hij weg gaat maar ik begrijp het wel. thuis komt op 1

Top tandarts

Vakkundig en zeer prettig in de omgang

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Dr.Tsakov heeft me prima behandeld. Nauwkeurig en rustig in de omgang. Helemaal tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende behandeling, slechte nazorgopvang direct na de ingreep

Uitstekende, kundige, snelle en geruststellende gebeurtenis deze chirurgische ingreep. Erna: ik was in een soort choque en stond op, wilde zien of ik kon staan, trilde all over met tranen in de buik, kon me met gaasje in de mond niet uiten, kreeg nog meer infozinnetjes en wilde liefst naar een andere ruimte om bij te komen, ongezien en anoniem (als in een ziekenhuis in de stad verderop) of met medestanders. Dit is een tandartspraktijk in mijn dorp, waar ik ook kinderen zag. Ik kon niet de wachtkamer in, dus de fiets maar op en het zakte wat, gelijk maar door naar de apotheek want verdoving werkt nog. Mijn Hemel. Ik wist dat het een chirurgische ingreep zou zijn. Een wat? Een chirurgische ingreep mevrouw. Dat was het. 1. graag vooraf digitaal de informatie doorgezonden zodat ik voorbereid ben en kan aanschaffen wat nodig is (pijnstilling en mondspoeling) 2. graag een terugtrekruimte; de behandelstoel af en de ruimte uit, even lopen en weer zitten of liggen in een andere ruimte; bijkomen, uittrillen en natrillen en dan pas de fiets op. 3. het ging door me heen dat ik als mantelzorger van 2 personen ineens de eigen mantelzorger werd kortom, HEFTIG allemaal, was niet goed genoeg voorbereid gelukkig ook deze 3e dag gaat het goed met herstel mond en heftigheid zakt wat Heel fijn dat meneer Shari de volumeknop van de te luid staande kwebbelradio538 of what ever kon vinden, uit dat ding.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer snel en vriendelijk geholpen

Goed geïnformeerd. Deskundig.

Prima.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

De tandarts is duidelijk en een aardige man

X

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Een zeer goede en ervaren tandarts.

Komen inmiddels al een paar jaar bij Philippe, helaas nu te horen gekregen dat hij ermee gaat stoppen. Is een zeer goede professionele tandarts die zowel kinderen als volwassenen ook met angst goed vertrouwen kan geven. Vertelt ook wat hij gaat doen, tijdens de behandeling. Philippe, Bedankt!

Niets op aan te merken

Vriendelijk personeel, behandeling wordt altijd toegelicht en goed uitgevoerd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik heb alleen goede ervaringen tot nu toe ,stonden altijd klaar tot nu toe als het nodig was

ik heb alleen goede ervaringen tot nu toe

Al jaren prima.

Fijn.

Fijne praktijk

Snel geholpen, alle vragen duidelijk beantwoordt

Ontzettend goed

Heel vriendelijk en professioneel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed, d.w.z. zoals verwacht mag worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijke ontvangst en prima eerste controle

Binnenkomst in een fijne ruimte, goede en vriendelijke ontvangst door de tandarts die goed vertelde wat hij ging doen. Fijne eerste ervaring. Voelt erg goed allemaal.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vind het alleen verschrikkelijk dat je voor tandsteen nog een keer extra terug moet komen, vroeger deed de tandarts alles zelf dat vond ik veel fijner. Ik ben wel goed geholpen daar kan ik niks van zeggen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben zeer tevreden met Stefani, zowel als mondhygieniste maar nu ook de periodieke controle

Uitstekend team en professioneel

Ik heb een fijn gevoel met het team ze zijn aardig en begripvol

klantvriendelijk benaderd.

Ik ben goed geholpen.