goede uitleg wat ze ging doen

Zeer goede mondhygiëniste

Leuke meid en een vakkundig iemand weet wat de doet

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Gezellige mondhygieniste, zeer goed werk.

vlotte en prettige behandeling

vlotte en prettige behandeling

Niets negatiefs ervaren

Hele gezin kon gelijktijdig. Afspraak precies op tijd

Al;tijd goed geweest.

Wel wennen met een nieuwe tandarts.

Prima behandeling

Prima service en behandelingen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd minimaal kwartier wachten voor je afspraak

Maakt niet uit hoe kast je afspraak is. Je moet minstens n kwartier wachten, plan de afspraken dus je naakt dan ruimer. Daarnaast heb ik minstens elke 2 jaar een andere tandarts er is heel veel verloop.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima gdaan, deskundig en empatisch

Tsja, mijn aversie in het algemeen tegen tandartsen en mondhygiënisten, maken dat de score echt niet hoger wordt. :) Binnen het segment waarin zij zitten doen ze het goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer een ander team, maar ik heb er vertrouwen in !

In anderhalf jaar 3 nieuwe tandartsen en veel extra kosten gehad. Heb nu wel vertrouwen dat ik met deze dames een een leuk contact heb en dat dit voorlopig zo blijft.

Vakkundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Professionele en prettige dienstverlening!

Onlangs mijn mondhygeniste (Stephanie) bezocht. Stelt goede vragen, werkt zeer vakkundig en volgens een nauwgezet plan. Gebruikt de historische informatie om de aanpak naar de toekomt goed in te vullen. Prettig, betrokken en zeer vakkundig. Werkt als een goede onlosmakelijk verbonden eenheid met m’n tandarts.

Prettig

De afspraak is op de afgesproken tijd.

Goed en duidelijk!

Goede informatie vooraf- en tijdens de behandeling/controle.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer vriendelijk met goede uitleg

Ze stellen mijn gehandicapten zoon erg op zijn gemak met hele duidelijke uitleg. Hij vindt hoe ze hem benaderen heel fijn en vindt het niet erg om naar de tandarts te gaan.

Prima en snel geholpen

Had een afgebroken kies, kon er snel tussen, goed geholpen en prima uitleg gekregen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel attent en goed in haar vak

Mijn tandarts onthoud goed wat er met mij aan de hand is. Is belangstellend, attent en neemt de tijd voor mij. Is als tandarts ook heel kundig en goed. Ik kan geen betere tandarts bedenken.

Alles ging naar wens

Behandeltijd ging volledig volgens schema zowel bij de mondhygiëniste als bij de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het blijft toch spannend voor mij ik ga alleen

Ik vind het spannend om naar de tandarts gaan ik kom wel allen maar als me kies wordt getrokken dan gaat mijn moeder mee

Goede behandeling

Duidelijke bespreking van war er behandeld moet worden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Afgelopen week een kies moeten laten trekken. Ik vond dit erg spannend want dit was al heel wat jaren geleden. Maar ik werd goed om mijn gemak gesteld en uiteindelijk viel de behandeling alles mee. Naderhand ook geen last gehad.

Uitstekende behandeling

Na een vriendelijke ontvangst en snelle diagnose, werd op kundige wijze tot herstel van mijn tand overgegaan.

Snel en goed behandeld

De controle en behandeling zijn snel en goed gedaan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heb goede ervaring met de tandarts en legt alles perfect uit

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen