zeer vriendelijk effectief consult

Rustig en goede uitleg

rustig en duidelijk

De rust van de tandarts is erg fijn als je zelf onrustig bent. Uitleg vooraf en nadien zeer goed. Naam van de behandelende tandarts weet ik niet (meer).

Goede dienstverlening

Duidelijke uitleg en vakkundig.

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en goede uitleg

Altijd goed

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede expertise en fijne bejegening

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Weer met een glimlach naar buiten

Gewoon goed

Ze nemen tijd voor je.

Voor dat de tandarts iets doet legt hij het goed uit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben super blij dat ik weer bij jullie ben

Mijn ervaring jullie zijn zo lief steld me gerust beetje want ben super bang heel vriendelijk echt super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundige behandeling en advies.

Met geduld en aandacht, duidelijk advies en prima behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het voelt weer schoon aan

Periodieke controle en behandeling door mondhygieniste.

Goede behandeling

Ben zeer te spreken over behandeling snel en netjes.

Snelle en fijne behandeling

Ik kon dezelfde dag nog terecht. Ik ben op een rustige manier geholpen met een goede uitleg.

Goede tandarts . Maar ik wil wel eigen regie

Heel fijn

Kwam eigenlijk na jaren met een klacht, terecht bij Sanne, een jonge tandarts, ze geeft goed advies en denkt mee…braaf nu na een half jaar weer op controle, alles goed en over half jaar weer afgesproken, als ik dat niet doe verwatert het meteen, tijd vliegt….

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn tandarts is een zeer vriendelijke en kundige man. Legt voor de behandeling alles goed uit en tussen de behandelingen door even checken of alles prima. Top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk ontvangen, uitleg bij wat ze ging doen en wat er in de toekomst aan zat te komen.

Vriendel8jke tandarts en assistente

Goed behandeld

Prima geholpen

Men kon mij dezelfde dag nog helpen nadat ik een probleem had met een kroon. De behandeling kostte best wel wat tijd maar een andere tandarts kon een volgende patiënt overnemen. Zo kon men mij toch goed helpen. En de volgende ook.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prima afspraak. Met het gezin, konden tijdig naar binnen. Geen wachttijd. Tandarts gaf duidelijk aan wat er te zien is op foto’s en waar nog wat extra aandacht nodig is.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig , en goed om bij hun te komen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Je wordt op je gemak gesteld

Na 20 jaar voor het eerst weer naar een tandarts. Heel vriendelijk, kundig en rustgevend

Geweldig leuke tandarts

Deze man verstaat zijn vak en brengt er een dosis humor in. Zo is het gewoon leuk om naar de tandarts te gaan

Naar de tandarts gaan is niet leuk maar er zijn wel leuke tandartsen

Naar de tandarts gaan is niet leuk maar er zijn wel leuke tandartsen