Vriendelijke goede behandeling.

Tandarts bezoek is niet mijn favoriete bezigheid. Maar er wordt gezorgd voor een prettige sfeer. Goede communicatie.

Goed en vriendelijke behandeling

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijk en vakkundig. Men licht toe wat men doet en waarom. Is top.

redelijk goed

graag info voor de behandeling begint kosten opgave , vooral ook bij regulier(half jaarlijkse contr ) bezoek en tijdens behandeling als er iets extra,s voor gesteld wordt om uit te voeren .

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldigde uitleg en duidelijk.

Geen schrik om te gaan.

Goede en vriendelijke ontvangst

Voor de eerste keer bij deze tandarts en ik had er een goed gevoel bij: Vriendelijk en naar mijn mening deskundig

Prima!

Fijne wachtruimte en makkelijk aanmelden. Hierdoor wel wat onpersoonlijk geworden. Indy ontving mij prima en is altijd sociaal en geïnteresseerd. Ik vind dat zij haar werk heel fijn en met zorg uitvoert.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede ervaring, kundig en vriendelijk

Ik zie altijd op tegen tandarts bezoek.heb dit verteld, tandarts nam de tijd om dit te bespreken. Behandeling: kundig, duidelijk, vriendelijk en geruststellend

Hele fijne mensen

Omdat ik erg angstig ben, houden ze daar rekening mee, ze zijn altijd vriendelijk, en helpen mij goed. Niemand gaat graag naar de tandarts , maar deze mensen maken het wel wat makkelijker voor je .

Geeft vertrouwen

Stelt gerust en op je gemak, en voert alles heel rustig uit. Legt uit wat hij gaat doen.

zeer goed

nette en vlotte behandeling

Vriendelijk ontvangst.

Afspraak bij Stefanie. Altijd vriendelijk, belangstellend, vakkundig. Ben wel een dag voor de behandeling in de praktijk geweest om iets te vragen, maar werd een soort van genegeerd, omdat er iets getypt werd op de computer. Ik denk dat dit best onderbroken had mogen worden om mij te helpen. Het was in ieder geval niet prettig. Dit was overigens een ervaring die ik nog nooit in de praktijk heb ervaren.

Goed service

Keurig geholpen

Was 35 jaar bij tandarts Henk Noorlag en kom nu bij opvolger van Henk. Prima opvolgster heeft mij behandeld. Heb een nieuwe vulling gehad en hierover heb ik een vraag. Mijn tand welke is voorzien van een nieuwe vulling is heel gevoelig bij warme en koude dranken. Dit heb ik nog nooit gehad. Vraag: is dit normaal na het plaatsen van een nieuwe vulling en verdwijnt de gevoeligheid naar een tijd. In afwachting van uw reactie teken ik met vriendelijke groet, Eddy Verburgt 19-06-1946

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Tot nog toe prima geholpen. Maar het is nog niet helemaal klaar

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snelle behandeling, prettig contact met tandarts en assistent. Afspraak begon iets later dan ingepland maar niet noemenswaardig laat

Behandeling

Ben tevreden met de tandarts die mij hielp.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Word altijd fantastisch geholpen, goed advies en stellen je echt op rust

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

De persoon die mij hielp was vriendelijk en behulpzaam neemde rustig de tijd om mij te behandelen.

Geen

Geen

Goede deskundige mensen

Vriendelijke ontvangst

Alweer een andere tandarts

Bij alle andere tandartsen die ik ondertussen (helaas) heb gehad bij Samenwerkende tandartsen werd er bij een controle altijd tandsteen verwijdert en was alles weer oke . Maar deze keer leek het wel of er een totale renovatie van mijn gebit nodig was, er werden constant alleen maar codes aan de assistente doorgegeven (nog nooit zo meegemaakt), Uiteindelijk bleek alles toch oke te zijn, maar even wat tandsteen verwijderen ho maar moest maar bij de mondhygiënist een afspraak maken om mijn gebit eens een keer goed te laten reinigen.... hoezo, alles was toch oke op wat tandsteen na, dus ben ik nu verplicht om en afspraak te maken bij de mondhygiënist, ik zou bijna het idee krijgen dat het een verdienmodel is. Ik zeg niet dat het een slechte tandarts is, maar even wat tandsteen verwijderen had toch geen probleem hoeven zijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

prettige kennismaking met mijn nieuwe tandarts

Zorgvuldige uitleg voordat de behandeling plaatsvindt, tandarts stelt je bijna op je gemak

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen