Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel pijnloos geholpen

Vriendelijk

Proberen zo duidelijk mogelijk alles uit te leggen wat ze doen. Ook fijn dat hier altijd een assistente bij aanwezig is.

Top geregeld en behandeld

Ik verloor mijn vulling in het weekend. Maandag gebeld, kon zelf alleen op dinsdag en vrijdag. S middags al gebeld dat er vrijdag een plekje vrij was gekomen. Top. Behandeling liep weer super, erg fijne behandelaars.

Fijn geholpen

Duidelijke uitleg en een gerust gevoel erbij. Naam ken ik nog niet. Kunnen jullie wel terug zien denk ik.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede uitleg en mee denkend

Goede behandeling duidelijke uitleg

Goede behandeling bij Mondhygeniste gehad met voldoende tijd voor duidelijke uitleg hoe het er nu voorstaat

hele fijne tandarts

duidelijke uitleg en heel zacht in de mond!

Super fijn tandartsbezoek

Tandarts en assistente waren erg aardig. Tandarts vroeg regelmatig of dat het nog goed ging (bij tandsteen verwijderen). Ik heb werkelijk een heel goed gevoel overgehouden aan dit tandarts bezoek.

Altijd goed!

Bij Anne Marie (Mondhygiëniste) is het altijd goed en gezellig.

Heel goed ! Altijd!

Zie boven.

Netjes behandeld

Als oké

Ben tevreden

Tijd klopte, vriendelijk, goede uitleg. Dus niets te klagen.

Mijn behandeling was prima

Fijne tandarts

De Tandartsen zijn fijn maar word te vaak gewisseld en voor iemand met tandarts angst is dat erg vervelend

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Het invullen is geen Verplichting!!!!

De tandarts die mij geholpen heeft staat niet in de lijst. SLORDIG: blijkbaar is deze vragenlijst niet belangrijk.

Kundig en vlot

Hele goede ervaring

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werd prima geholpen door een vriendelijke tandarts.

Zie hierboven. P.S., Het lijkt erop dat deze vraag elk half jaar opnieuw wordt gesteld. Na deze keer reageer kijker niet meer op. Met vriendelijke groet: C.Sluijk.

Prettige behandeling

goed geholpen

Ik ben snel en goed geholpen.

Goede behandeling

Goede behandeling

Snel en goed

Fijn dat ik snel terecht kon en tandarts en assistente vriendelijk en bevestigd dat het idd nodig was

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen