Super.

Ben geholpen door Romy. Legde alles goed uit, daar ik nogal bang ben uitgevallen. Er wordt gevraagd welk persoon je het laatst heeft behandeld. Ik dacht dat het Romy was. Maar die naam staat er niet bij.

Eindelijk mijn probleem opgelost

Snelle pijnloze service

Vlotte controle door vriendelijke tandarts en vriendelijke assistentes

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Rustige omgeving en uitleg over wat er werd gedaan

Prima aardige Tandarts

Prima voor heel het gezin

Op tijd Vriendelijk

Posietive benadering

werd snel en correct te woord gestaan en geholpen bij het maken van een afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet wat ik altijd gewentben

Ik ben altijd bij de tandarts Noorlag geweest en die maakt mijn tanden altijd hoe slecht die ook waren. nu bij ik bij de tandarts geweest bij van de linden en die wil eigelijke mijn hele boven gebit verwijderen en daar schrok ik wil van en ik wil mijn eigen gebit behouden wat er ook aan moet gebeuren

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Flexibel in de afspraken, fijn geholpen.

Positief

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

een zeer prettig contact en een prima advies

De bijna acht jaar van controle bij de mondhygiëniste heb ik de tandarts alleen voor controle gezien omdat mijn gebit in een prima conditie was en is. Na een val waarbij ik op mijn tanden viel ben ik prima geholpen door een collega tandarts en later heeft deze tandarts bij een kies waar een stukje was afgebroken dit weer netjes aangevuld. Bij de laatste controle heeft de mondhygiëniste zelfs geen plak of tandsteen geconstateerd. Deze ervaring hoop ik bij mijn nieuwe tandartsenpraktijk eveneens te krijgen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Naar de tandarts gaan vind ik sowieso erg

Mijn laatste ervaring was een oude vulling (waarvan ik nog helemaal geen last had) vernieuwen. Nu het opnieuw gevuld is zitten er constant etensresten tussen de kiezen, dus nu heb ik wéér een nieuwe afspraak moeten maken. Dan gaan ze weer met allerlei apparatuur in mijn mond en dat vind ik verschrikkelijk. Ik vind het ook vervelend dat er, naar mijn mening, 2 goede tandartsen zijn vertrokken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima geholpen. Vriendelijk, duidelijk en geduldig

Hele fijne nieuwe tandarts

Alles werd tijdens de behandeling uitgelegd , bij wat ze iedere keer ging doen , ook vroeg ze of het pijn deed.

Snel en vakkundig geholpen

Maken van afspraken via website omslachtig/ niet direct mogelijk Je kunt alleen een contact formulier onvullen waardoor je later ter gebeld wordt om een afspraak te maken Dat kan anno 2023 veeel efficiënter

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Keurig ol tijd, vriendelijk in omgang, goede behandeling

Slechte communicatie

Iedere keer een andere tandarts. Met buitenlandse tandarts zeer slechte communicatie. Geen goede ervaring met mondhygiënist van Turkse afkomst.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3

Prima behandeling

Duidelijke uitleg engoede behandeling

Goed advies gekregen

Ze stelden ons erg op ons gemak,goed en nauwkeurig behandeld en een goed advies gekregen

vriendelijk en doelgericht

goed contact

Wel oke

Die was prima goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Niet alles goed geregeld maar vriendelijke mensen

Het koste mij erg veel moeite telefonisch een afspraak te maken. Pas 45 later en 4 pogingen, lukte het. Poging 1: er zijn 2 wachtenden. Toen ik aan de beurt was kwam er geen contact tot stand. Poging 2: 1 wachtende en toen ik aan de beurt was kwam er geen contact. Poging 3 er zijn 4 wachtende en toen ik aan de beurt was kwam er geen contact. Poging 4 was er 1 wachtende en pas toen lukte het. Mevrouw hierop aangesproken: vertelde dat ze alleen stond en van alles moest doen. Ze zou het intern bespreekbaar maken. Tijdens de behandeling: ging in 2 etappes omdat de behandeling meer tijd zou gaan kosten. Zat een uur tussen die ik moest overbruggen. Maar: zowel receptie als tandarts en aséstenle waren zeer vriendelijk

Goede en leuke tandarts

We hadden een goede en leuke tandarts. Zou nu wel leuker als deze wel een keer zou blijven. We hebben nu in 2 jaar 4 tandartsen gehad en zijn het nu wel een beetje beu dat we steeds een andere hebben.

Duidelijk en netjes

Fijn