Goed team!

Goed geholpen! Tandarts en assistente waren een goed team!

Vriendelijke personeel

Je wordt vriendelijk ontvangen

Goed behandeld

Prima uitleg

ik ben goed geholpen

de vragen die ik stelde werden meteen beantwoord

Super ervaring

Ik heb de beste ervaringen met Tandarts Van Der Kletersteeg

Snel geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Prima tot de rekening binnen kwam

Ik ben erg geschrokken van de rekening en dat voor een behandeling van nog geen half uur en dan begin ik nog niet eens over de hier voorafgaande afspraken en bijbehorende rekeningen. Ik ben nog nooit zoveel geld kwijt geweest als de afgelopen maanden. Het zou netjes geweest zijn wanneer men je eerst op de hoogte brengt van de bijkomende kosten, zeker als die alles bij elkaar bijna 900,= bedraagt.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zoals altijd erg goed geholpen

Mijn gebit werd weer grondig schoongemaakt door een hele vriendelijke en vooral kundige dame. Daarna door een heel vriendelijke tandarts en haar assistente gecontroleerd en de dag erna geholpen aan een uitgevallen vulling. Snel en heel deskundig. Meteen de vervolgafspraken ingepland. Helemaal top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijn team mensen bij elkaar

Ik wordt altijd correct behandeld door een fijne groep mensen

Keurig gerepareerd

Mijn afgebroken kies werd perfxt

Prima behandeling

Behandeling was prima maar de wachttijd voor een vervolgafspraak is belachelijk lang nl 4 maanden. Dit kan nooit goed zijn voor een tand probleem want het probleem wordt steeds groter.

Heel goed en zorgvuldig,

Zie hierboven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Tandarts en assistente zijn aardige en kundige dames die de tijd voor je nemen..

Stipt, persoonlijk, professioneel

Dr. Pouwels is telkens vriendelijk, professioneel en kundig. Sinds ik bij haar onder behandeling sta kom ik graag naar de kliniek. Bedankt!

Goed en snel geholpen

Fijne benadering. Nemen de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hij heeft mij heel gerust gesteld, voor hij mijn kies ging trekken. Heb verder helemaal geen pijn meer gevoeld

Goed geregeld , mooie faciliteit

Tandarts met veel ervaring

Fijn en goed geholpen

Nogmaals heel goed

Weinig afspraak mogelijkheden

Het is erg vervelend dat alle tandartsen maar 2 dagen in de week lijken te werken. Ik ben vrachtwagenchauffeur en t is al niet handig plannen. Moest van tandarts veranderen om op een andere dag behandelt te worden. En die werkt vervolgens ook maar 2 dagen. Wordt erg beperkt in het maken van een afspraak. En dan ook t standaard advies voor een mondhygienist, dat gaat niet lukken. Het gaat niet over de persoon als tandarts

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 4

Prettige ervaring

Ik ben erg tevreden met de deskundigheid en bejegening van Tandarts Pouwels. Ze is vriendelijk, rustig en zachthandig. Erg prettig dat ze attendeert op de kosten van bv de mondhygieniste.

Helemaal prima

Heel vriendelijke benadering, en goede uitleg wat ze gaan doen bij je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

In een woord: goed. Alleen jammer dat er geen entertainment is in de wachtkamer: beeldscherm, lectuur o.i.d. Jammer dat mijn tandarts is vertrokken. Moeten we weer over naar een andere.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen