Snel geholpen

Fijn dat ik met een afgebroken kies de volgende dag al terecht kon

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mooie praktijk, tandarts mag vriendlijker

Afgelopen keer voor het eerst bij een andere tandarts, nadat een collega met pensioen is gegaan. Ik miste een stukje vriendelijkheid. Nauwelijks gesprek of uitleg, de tandarts sprak vooral met de assistent. Dat zou wat mij betreft nog een verbeterpunt zijn. De faciliteiten zijn verder prima.

PERFECT

Alles was prima

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen ondanks rolstoel.

Xxxx

Geweldige zorgvuldige behandeling.zowel tandarts,als.assistente.voort

Vriendelijk,duidelijk.Werd steeds gezegd,waar ze mee bezig waren.Ondanks het feit,dat het geen prettige behandeling was,voelde ik me wel op mijn gemak.

vriendelijk en professioneel

Jarenlang klant geweest bij tandarts Noorlag. Deze is 2 jaar geleden met pensioen gegaan. Overgestapt naar een jonge tandarts. Deze heeft ons slechts 1 keer behandeld en is toen helaas vertrokken. Deze keer hebben we een keuze gemaakt voor de tandarts waar Yvonne assistente is ( kenden we reeds jarenlang ). Deze nieuwe tandarts heet Romy (konden we hieronder niet vinden bij de persoon die ons behandeld heeft) . Heel aardige vriendelijke tandarts die alle tijd nam en uitlegde wat er stond te gebeuren en waar we in de toekomst tegen aan zouden kunnen lopen. Tenslotte kregen we nog een begroting van de kosten mee. Het is ons zeer goed bevallen en we hopen dat we Romy nog lang onze tandarts mogen noemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Had een afgebroken vulling. Kon op korte termijn terecht voor herstel.

uitstekend

geen lange wachttijden. vriendelijk personeel, mooie en schone wachtruimtes

Prima!

Gewoon keurig en vakkundig geholpen

Ok

Ok

Klantvriendelijkheid is slecht

Het is heel gek als iemand aan de balie zit en op geen enkele manier reageert op ‘goedemorgen!’ Vreselijk om te zien en horen dat oude mensen zich nog moeten aanmelden bij een beeldscherm, daar op een zeer neerbuigende manier doorheen worden geloodst, terwijl de medewerker gewoon kan aanmelden met 1 druk op een knop. De mondhygieniste doet vast haar werk goed, maar ik krijg geen info over wat ze aan het doen is of ‘hoe het er voor staat’ met mijn gebit. 20 minuten kost me uiteindelijk €101,-

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Snel, deskundig en vriendelijk geholpen.

Ik hoef nooit lang te wachten als ik op het afgesproken tijdstip kom. Tandarts Marysael is zeer vriendelijk, deskundig en communiceert goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik voel mij hier op mijn gemak

Vriendelijk en zorgzaam

Vriendelijk, zorgzaam

Ik werd heel fijn behandeld. Jammer dat haar naam (Romy)niet bij de laatste vraag staat.

Top praktijk

Prima organisatie ( mail herinnering etc), op tijd geholpen volle aandacht in een rustige sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijke uitleg en goede behandeling

Zeker een aanrader

Prima!

Leggen alles prima uit en nemen de tijd voor je als patiënt!

Vriendelijke behandeling

Vriendelijke behandeling.

Fijn

Fijne rustige tandarts, duidelijk en ze legt het goed uit. Ze is ook heel vriendelijk!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en pijnloos geholpen.

Hele kundige en aardige tandarts. Alles wordt goed uitgelegd en besproken,. Een onverwacht extra probleem werd en passant meegenomen en opgelost. Dus efficiënt en zorgvuldig.

Fijn geholpen

Aardig en netjes. Goed geholpen. Voor mijn gevoel geen onnodige extra behandelingen uitgevoerd. Mocht aangeven als het niet ging/pijn deed dan stoppen ze even.

Erg Vriendelijke tandarts en assistentes

Mijn dochter en ik werden zeer vriendelijk ontvangen en ik voelde me meteen op m’n gemak! De tandarts deed alles rustig en zachtjes. Het was een fijne afspraak.

Fijne tandarts

Van heel veel angst om te gaan. Nu alleen nog maar even vervelend

was goed

Ik werd goed geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

fijne ervaring dankzij deze tandarts!

Martine Pouwels is een zeer vriendelijk en kundige tandarts. Ze neemt de tijd voor je en legt goed uit wat ze gaat doet. De uitgevoerde behandelingen zijn met grote zorgvuldigheid en met goed resultaat gedaan. Ze is ook zeer goed met kinderen.

Procureurweg 4 a

5103 BG Dongen